Přidejte se k nám!Aktuálně mezi sebe hledáme:

Focus Academy je kombinací stáže, vzdělávacího projektu a soutěže o pracovní místo

 

Chcete proniknout do světa PR? Stáž je pro to ideální volbou. Neplatí to ale rozhodně pro ten typ, kde stojíte u kopírky, a nikdo vás nezasvětí do skutečné práce. PR agentura Focus Agency se proto rozhodla vytvořit Focus Academy - kombinaci stáže, vzdělávacího programu a výběrového řízení. Vybraní uchazeči budou zařazeni do programu s trváním dvou měsíců, přičemž se očekává účast v sídle agentury po 3 dny v týdnu.

V průběhu stáže se také zúčastní 3 workshopů na téma:

  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Trendy v PR a jak s nimi úspěšně pracovat

„U kurzů je teoretická vata osekaná na minimum. Chceme předat stážistům informace, jež budou moci okamžitě využít. Právě na nejefektivnějším zasvěcení do praxe, které je při daném čase možné, je projekt Focus Academy postaven," říká Social Media Manager manažer Focus Agency, Ondra Šmída, který bude jedním z lektorů. Stážisti nebudou tzv. hozeni do vody bez záchranného kruhu.

Po vysvětlení toho, jak na to, si ovšem budou mít možnost vyzkoušet celou řadu činností, které do práce PR agentury patří.

Mezi nimi budou:

  • Příprava tiskových zpráv a PR článků
  • Tvorba media listů
  • Komunikace a práce s medii
  • Monitoring tisku a sociálních sítí a jejich analýza
  • Práce se CRM programem

To vše při poskytnutí zpětné vazby, která napomůže dalšímu zlepšení. V posledním roce se objevilo několik placených vzdělávacích akademií zaměřených na digitální marketing. Jejich slibovaným benefitem je poskytnutí většího vhledu do oboru a seznámení se s lidmi, které nadějným studentům možná pomůže otevřít kariérní dveře. Program Focus Academy je oproti nim bezplatný a nesnaží se jít cestou plné učebny. Místo je pouze pro 2 stážisty.

 

Chcete tuto výzvu přijmout? Svoje CV a krátké motivační dopisy (max. délka 1800 znaků) zasílejte na o.smida@focus-age.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.

 

Doporučení od absolventů Focus Academy:

 

Dominika Dědičová, studentka Prague College
„Focus Academy mi dala nejen možnost porozumět chodu PR agentury, ale také příležitost vyzkoušet si práci v PR za opory skvělého týmu a vedení. Naučila jsem se spoustu nových věcí od profesionálů v oboru. A hlavně mi tato zkušenost ukázala, jakým směrem bych se měla ubírat. Za to všechno moc děkuji Focus Academy."

 

Karolína Vejražková, studentka Univerzita Jana Evangelisty Purkyně
„Focus Academy probíhá v přátelském a příjemném prostředí, které je pro mě radostí navštěvovat. Během mé dosavadní působnosti jsem mohla vyzkoušet komunikaci s významnými médii, psaní článků a také monitoring médii. Rozhodnutí být součástí Focus Academy rozhodně nelituji, spíše naopak. Je to zkušenost, ze které budu moci čerpat v budoucí kariéře."

    

 

 

  

Bc. Michaela Jungrová, studentka Vysoké školy ekonomie a managementu
„Jsem ráda, že jsem mohla absolvovat stáž ve Focus Agency. Získala jsem díky tomu hodně zkušeností, které do budoucna určitě využiji. Moc si vážím toho, že jsem dostala i relativně důležité úkoly, a díky tomu jsem si mohla vyzkoušet, jak to funguje v praxi."

 

Gordan Gašić, student University of New York in Prague
„Jsem rád, že mi byla dána možnost zúčastnit se Focus Academy. Nejvíce si cením toho, že mi bylo umožněno napsat článek na Marketing Journal, který sleduju snad od jeho založení. Celkově jsem si za tu dobu vyzkoušel řadu aktivit, které mi daly insight do fungování PR a vztahy mezi jednotlivými odvětvími v oblasti medií."

  

 

 

Kateřina Kulesová, studentka FSV UK obor Marketingové komunikace a PR
„Během mojí stáže jsem si vyzkoušela spoustu činností od monitoringu médií až po psaní článků, naučila jsem se komunikovat s lidmi z oboru. Dále jsem připravovala například press kity a další materiály na tiskové konference, kterých jsem měla možnost se přímo zúčastnit. Nemusíte se ale bát, rozhodně vás tu nikdo nenechá na holičkách. Svůj úkol vždy děláte pod vedením konkrétního člověka, takže máte možnost se s ním o všem pobavit o daném projektu, doptat se na to, co vás zajímá a popřípadě se poradit, když si zrovna nevíte rady. Jestli i vy chcete nabrat zkušenosti v agentuře, kde je příjemná atmosféra samozřejmostí, neváhejte, pokud bude vyhlášeno další kolo Focus Academy, a přihlaste se."


  • Píšete rádi?
  • Rádi komunikujete?
  • Máte nápady?
  • Baví vás sociální sítě
  • Máte za sebou pár let zkušeností v prostředí online?
  • Spravujete kampaně?
  • Zvládáte češtinu na špičkové úrovni?

 

A máte rádi dny jako jsou tyto?

ráno

  • log in!
  • kontrola emailů a příspěvků, zjištění negativních komentářů, monitoring
  • snídaně

dopoledne

  • komunikace s fans, poděkování, přání, reakce na příspěvky
  • porada týmu, vyhodnocení úspěchů kampaní
  • káva a sváča
  • vkládání a správa obsahu, spuštění kampaní na Facebooku, Instagramu, Youtube...
  • brainstroming, kde, co a jak vylepšit

poledne

  • oběd!

odpoledne

  • práce na redakčních plánech, zpracování článků, podkladů, infografik, scénářů
  • komunikace s bloggery, vloggery, youtubery
  • komunikace s fans, poděkování a přání, reakce na příspěvky
  • účast na workshopu, vzdělávací programy
  • sváča
  • sledování blogů, vlogů, čerpání inspirace
  • vyhodnocování úspěšnosti

k večeru 

  • log out!

večer

  • sport, gaučink, sledování filmů
  • večeře

 

Líbí se? Pošlete nám své CV!

focus@focus-age.cz


Práce u nás není jednoduchá. Ovšem na druhou stranu je plná příležitostí, zajímavých projektů, osobního rozvoje a možností jak si vydělat peníze. Proto hledáme toho, kdo zvedne hozenou rukavici. Měl by být schopen navrhnout téma a formu vhodnou pro komunikaci, komunikovat s partnery, odborníky i klientem a poté nést odpovědnost za provedení kampaně. 

Hledáme profesionála a nepožadujeme toho málo, zároveň toho ale mnoho nabízíme. Pokud chcete práci pro zajímavé klienty, kteří řeší svou komunikaci komplexně, a zároveň i příležitost pro profesní rozvoj, jste na správné adrese.

Veškeré detaily naleznete níže.

Pracovní náplň:

Příprava PR projektů
Návrh témat a forem vhodných pro komunikaci tématu/produktu
Účast na jednáních s klientem (brief, prezentace projektu, reporting)
Každodenní komunikace s novináři
Zajištění mediálních výstupů ve všech media typech
Zpracování podkladů pro média, spolupráce s redaktory
Zodpovědné vedení kampaně
Reporting aktuálního stavu
Vyhodnocení kampaně na základě mediálních dat
Podíl na organizaci event akcí
Spolupráce v širším týmu kolegů s různorodou specializací
Plná odpovědnost za realizaci projektů

Požadujeme:

VŠ nebo SŠ vzdělání
Praxe alespoň 3 roky na obdobné pozici (pozice není vhodná pro absolventy bez uvedené praxe)
Prokazatelné výsledky práce
Výborná orientace v českém mediálním prostředí
Znalost českého jazyka na nadstandardní úrovni
Kultivovaný psaný i mluvený projev
Nadstandardní znalost MS Office
Logické uvažování
Asertivita a samostatnost
Profesionální vystupování a jednání
Angličtina komunikativní úrovni

Nabízíme:

Vysoce nadprůměrné platové ohodnocení
Práci v mladém kolektivu
Realizaci zajímavých projektů
Možnost osobního rozvoje v oboru

Lokalita: Praha
Předpokládaný nástup: únor / březen

Své strukturované životopisy, prosím, adresujte na focus@focus-age.cz.
S vybranými zájemci bude sjednán osobní pohovor. Výběrové řízení bude dvoukolové.


Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na spolupráci!


Rádi budeme
pracovat i pro vás

+420 227 018 433