AHOLD

Náš úkol

Společnost Ahold uvedla v srpnu roku 2013 do svých prodejen Albert nové produkty určené zejména pro dětské stravování. Velká část těchto potravin s designem oblíbených pohádkových postaviček Šmoulů prošla hodnocením dle kritérií iniciativy Vím, co jím a piju a získala označení výživově hodnotných potravin. Ve spolupráci s iniciativou Vím, co jím a piju nám společnost Ahold zadala realizaci edukativní kampaně s cílem podpořit rodiče, aby svým dětem připravovali svačiny z kvalitních a zdravých potravin.

„Realizace kampaně na podporu dětských svačin stála na několika pilířích. Především jsme ale chtěli novinářům nabídnout něco více než jen texty o zdravých svačinách. Proto jsme pod záštitou iniciativy Vím, co jím a piju jsme nechali zrealizovat průzkum mezi rodiči mladších školáků. Výstupy z průzkumu nám zajistily publicitu v celoplošných zpravodajských médiích.“

Marie Vladyková
PR manažerka projektu, Focus Agency

Jak jsme na to šli:

Pro otevření diskuse o svačinách pro malé školáky nám posloužil průzkum mezi rodiči, který jsme pod záštitou iniciativy Vím, co jím a piju jsme nechali zrealizovat společností SANEP. Díky výstupům z průzkumu jsme kampani za zdravé svačiny pro děti zajistili publicitu v hlavních zpravodajských médiích. Dalším pilířem kampaně bylo sestavení receptů na netradiční svačiny, které měly rodičům pomoci motivovat děti ke svačení. Recepty na pestré a zdravé svačiny jsme připravili ve spolupráci s MUDr. Petrem Hlavatým, Ph.D., a PhDr. Karolínou Hlavatou, Ph.D. Každý recept jsme zároveň doplnili fotografi emi, abychom novinářům usnadnili zpracování tématu. Kde to bylo jen trochu možné, použili jsme v receptech potraviny s logem Vím, co jím ze „šmoulí“ řady obchodů Albert.

Co jsme dokázali:

Kampaň jsme odstartovali úspěšným setkáním s novináři ze všech relevantních médií. Celý catering jsme sestavili z receptů, prezentovaných v rámci kampaně. Výsledky media relations nasvědčují, že zdravé svačiny zachutnaly nejen dětem.

Výsledky kampaně na podporu zdravých svačin pro děti:

Dosáhli jsme okamžitého prosazení tématu do televizního zpravodajství a krátce na to jsme tématem svačin zaplavili internet.
V tištěných médiích jsme dosáhli enormního rozsahu výstupů, přičemž většina z nich byla ilustrována fotografi emi svačin z našich receptů.
Během necelého měsíce jsme předčili stanovené cíle ve třech ze čtyř mediatypů.
Hovoříme výsledky

Do projektu jsme přinesli bohaté zkušenosti z komunikační podpory iniciativy Vím, co jím a piju a přišel s řadou výborných nápadů. Klient velmi ocenil především kreativitu při tvorbě receptů na zdravé svačiny i jejich následné komunikaci směrem k médiím. V kampani se nám podařilo naplnit všechny stanovené cíle.

100% splnění zadání klienta

  • televizních výstupů

  • výstupů v tištěných médiích

  • výstupů v internetových médiích
další studie
Komunikace CSR
GE Money Bank