Baxter Czech

Náš úkol

Cílem naší spolupráce s klientem bylo seznámit veřejnost s možnými závažnými následky klíšťové encefalitidy a informovat o možnosti očkování za zvýhodněnou cenu.

„Roadshow s Očkovacím kamionem předcházelo vytipování měst vhodných pro zastávku a rovněž i produkční práce při vyjednání všech potřebných povolení, návrhu a realizace brandingu celého kamionu a doplnění jeho vnitřního vybavení.“

Michaela Škopková
Manažerka projektu, Focus Agency

Jak jsme na to šli:

Centrem kampaně na očkování proti klíšťové encefalitidě vakcínou FSME-IMMUN byl tzv. Očkovací kamion, který během několikatýdenní roadshow navštívil 13 míst po celé České republice. V kamionu zařízeném jako lékařská ambulance měli návštěvníci možnost informovat se o onemocnění a předplatit si vakcínu proti klíšťové encefalitidě za zvýhodněnou cenu. Zájemcům o konzultace byl v kamionu k dispozici odborný personál. Roadshow Očkovacího kamionu jsme zajistili masivní PR podporu v podobě pozvánek a reportáží v tisku a na internetu a prostor jsme získali také v rádiích a televizních stanicích. Kampaň doplnila inzerce v celostátním a lokálním tisku, billboardy a televizní reklama s Červenou Karkulkou.

Co jsme dokázali:

Roadshow Očkovacího kamionu měla obrovský úspěch. Největší zájem byl v jihočeském kraji, kde je každoročně evidováno nejvíce případů onemocnění klíšťovou encefalitidou. Mnoho zájemců navštívilo i pražskou zastávku roadshow, což svědčí o tom, že se doprovodné kampani podařilo informovat veřejnost o možnosti výskytu infi kovaných klíšťat i v městských parcích.

Roadshow na podporu očkování vakcínou FSME-IMMUN:

Očkovací kamion navštívilo více než 2 000 zájemců, kteří si předplatili vakcínu za zvýhodněnou cenu.
Kolem 33 % návštěvníků Očkovacího kamionu bylo ve věku nad 50 let, tedy ve věkové skupině s nejnižší proočkovaností.
Masivní publicita roadshow v celoplošných tištěných médiích, rádiích, televizních stanicích i na internetu.
Hovoříme výsledky

„Organizace roadshow Očkovacího kamionu byla extrémně náročným úkolem, které se agentura Focus zhostila s výborným výsledkem. Osvěta mezi širokou veřejností pomohla zdůraznit následky onemocnění klíšťovou encefalitidou a zvýšit proočkovanost v nejrizikovějších regionech a cílových skupinách.“

Iveta Soudná
Brand manažer, Baxter Czech

  • předplacených vakcín

  • zájemců o očkování v Očkovacím kamionu

  • míst po celé České republice
další studie
edukativní videoseriál
Vím, co jím a piju o.p.s.