Keramika Soukup

Náš úkol

Keramika Soukup zaujímá na českém trhu přední pozici v prodeji obkladů a dlažeb. Pobočky má také na Slovensku nebo ve Spojených arabských emirátech. Od roku 2016 pro společnost Keramika Soukup spravujeme lifestylový blog Bydleme Stylově.

„Chtěli jsme sortiment firmy Keramika Soukup co nejvíce přiblížit koncovému zákazníkovi. Na Bydleme Stylově jsou potenciální zákazníci zváni do vybraných interiérů, kde mohou vidět práci profesionálních architektů a designérů. Na blogu čtenářům pravidelně přinášíme inspiraci i praktické rady pro útulné a stylové bydlení.“

Johana Nádvorníková
Social PR manager, Focus Agency

Jak jsme na to šli:

V květnu 2016 jsme spustili blog Bydleme Stylově (www.bydlemestylove.cz), na kterém pravidelně přinášíme čtenářům přehled o aktuálních trendech v bydlení a designu, inspiraci i praktické tipy. Obklady, dlažby, podlahy a koupelnové vybavení, které čtenáře zaujmou, je možné ihned poptat u firmy Keramiky Soukup. Vedle obsahového blogu současně budujeme také komunitu na sociálních sítích – na Facebooku a Instagramu.

Co jsme dokázali:

Od května 2016 jsme na blogu zveřejnili více než 130 článků a získali jsme setrvale rostoucí základnu pravidelných čtenářů a tisíce unikátních návštěvníků. Na sociálních sítích budujeme aktivní komunitu, díky které šíříme nejen obsah blogu Bydleme Stylově, ale také obecné povědomí o interiérovém designu, materiálech a možnostech jejich použití.

Přínosy obsahového marketingu pro Keramiku Soukup:

Vysoce navštěvovaný blog, představující sortiment a odkazující na produktový web firmy.
Budování povědomí o Keramice Soukup jako o firmě sledující nové trendy a poskytující zákazníkovi nejen produkt, ale i dokonalý servis.
Propojení odborných názorů známých architektů a inspirace s produkty.
Hovoříme výsledky

„Investoři novostaveb a rekonstrukcí hledají inspiraci a kvalifikovanou radu stále častěji na internetu. Obsah, vznikající ve spolupráci agentury Focus s profesionálními architekty a designéry, přivádí na naše stránky a do vzorkových prodejen mnoho nových potenciálních zákazníků.“

Jiří Soukup ml.
Keramika Soukup
  • %
    nárůst komunity na sociálních sítích

  • článků na blogu od května 2016 do ledna 2017
další studie
kampaň na prevenci pneumokokových onemocnění
Pfizer