NERO Caffé

Náš úkol

Maloobchodní řetězec Datart vyvinul v úzké spolupráci s pražírnou Barzzuz praženou kávu NERO Caffé, jednu z nejlepších běžně dostupných zrnkových káv. Naším hlavním úkolem bylo rozšířit o této kávě povědomí mezi koncovými zákazníky, kteří firmu Datart a její služby znají především jako prodejce elektroniky.

„Společně s produktem, kávou NERO Caffé, jsme chtěli přiblížit i možnosti její přípravy a navodit zákazníkovi pohodu, jakou s kvalitní kávou může prožít. Proto byly jasnou volbou autentické články na blozích a fotky na Instagramu.“

Johana Nádvorníková
Social PR manager, Focus Agency

Jak jsme na to šli:

Na zvýšení povědomí o značce NERO Caffé od známého prodejce elektroniky Datart jsme pracovali v roce 2016. Abychom potenciálním zákazníkům zprostředkovali jedinečnou pohodu a zážitky spojené s kvalitní kávou, zvolili jsme jako komunikační kanál blogy a příspěvky na Instagramu. Pro vybrané blogerky, o kterých jsme zjistili, že jsou milovnice dobré kávy, jsme uspořádali workshop se známým baristou Adamem Troubilem, kde si mohly samy vyzkoušet různé, často i velmi netradiční, způsoby přípravy kávy.

Co jsme dokázali:

Vůně kávy se linula nejen z příspěvků na šesti blozích, ale i ze snímků na Instagramu, označených hashtagem #kavanero. Zaměřili jsme se na lifestylové blogy a blogerky, které již v průběhu akce s baristou přidávaly fotky na Instagram a následně na svůj blog napsaly článek o příjemném kávovém posezení. Články o NERO Caffé vyšly na blozích Hana’s blog, Eat run love, Dvě Třicítky, Život podle Lucie, Stylish Coffee a Lucie’s W. life.

Výsledky naší práce pro NERO Caffé:

Budování povědomí o NERO Caffé, nejen mezi milovníky kávy a zákazníky obchodů Datart.
Představení způsobů, jakými lze kávu NERO Caffé připravovat i doma.
Významný zásah cílové skupiny milovníků kávy na blozích a Instagramu.
Hovoříme výsledky

„Naše vlastní značka kávy NERO Caffé vybočuje z našeho běžného sortimentu. Proto jsme společně s agenturou Focus zvolili netradiční způsob její komunikace k zákazníkům, kteří nyní vědí, že si u nás mohou pořídit nejen kávovar, ale také špičkovou kávu.“

Miroslav Toman
Datart

  • článků na blozích

  • reakcí na příspěvky na Instagramu
další studie
spolupráce s youtuberem
Stiga