Nadační fond 1000 DNÍ

Náš úkol

Posláním Nadačního fondu 1000 dní do života je vzdělávat rodiče, zejména matky, nejmenších dětí v oblasti výživy, aby svým dětem vhodnou stravou zajistili dobré zdraví v dospělosti. Pro fond jsme zajistili komplexní komunikační strategii, reprezentovanou sérií edukativních videí.

„Po produkční stránce jsme se postavili před velkou výzvu. Nechtěli jsme zachytit jen rozhovor odborníka s mediálně známou moderátorkou. Rozhodli jsme se natáčet děti a jejich maminky, protože právě kvůli nim měl celý seriál vzniknout.“

Marie Vladyková
PR manažerka projektu, Focus Agency

Jak jsme na to šli:

Od počátku bylo jasné, že budeme spolupracovat s renomovanými odborníky, kteří připravovali výživová doporučení a realizovali studii, s níž jsme pracovali v rámci celé komunikace. Na základě diskusí s klientem jsme se rozhodli pro spojnici všech témat, kterou se stala moderátorka Štěpánka Duchková, zaštiťující nejen seriál, ale i celý projekt 1000 dní do života. V rámci produkce jsme připravili i natáčení dětí společně s jejich maminkami a vše zorganizovali tak, aby bylo možné natočit každý díl v proběhu jednoho dne. Jedním z našich cílů byla totiž i úspora rozpočtu, který mohl neziskový subjekt do vytvoření vzdělávacího seriálu investovat. Natáčeli jsme i 12 hodin denně a za jeden den jsme po Praze najezdili až 160 km.

Co jsme dokázali:

Samotné natáčení šestidílného seriálu zabralo celkem 7 dní,
další dva týdny jsme strávili ve střižně. K původním šesti dílům
jsme přidali i jeden bonus. Premiérově jsme seriál odvysílali
na webu Ona.iDnes.cz a dále jsme jej začali nabízet i jiným
vysoce afi nitním webům. Seriál si získal ohlas nejen u diváků,
ale také v dalších médiích, která o něm informovala.

Produkce seriálu znamenala pro Nadační fond 1000 dní do života:

Vytvoření vysoce kvalitního a přesně zacíleného edukativního materiálu pro online média a sociální sítě.
Propojení videosérie i celého projektu 1000 dní do života vhodně zvolenou osobou moderátorky.
Rozsáhlou publicitu projektu díky premiérovému odvysílání videí na vysoce navštěvovaném webovém portálu.
Hovoříme výsledky

„Ambicí iniciativy 1000 dní do života je nasměrovat pozornost veřejnosti na důležitost budování správných stravovacích návyků v časném věku, nastartovat změnu chování rodičů a pozitivně tak ovlivnit celoživotní zdraví dětí. Abychom této vize docílili je zapotřebí medializace. Spolupráce s agenturou Focus byla tedy na místě. Díky profesionalitě a preciznosti týmu a za podpory odborníků tak dokážeme společně změnit zdraví budoucích generací.“

Mgr. Kateřina Wargelen
Iniciativa 1000 dní do života, Nutricia
  • dílů
    videosérie na téma výživy dětí
  • dnů
    natáčení v profesionálním studiu
  • %
    splnění cíle a spokojenost klienta
další studie
značka kvality potravin
Vím, co jím a piju o.p.s.