Rybilka Neo

Náš úkol

Společnost Herbacos-Bofarma se zabývá výrobou a distribucí léčivých přípravků, kosmetiky, surovin pro lékárny, doplňků stravy a dalších podobných produktů. Hlavním úkolem naší spolupráce bylo rozšířit povědomí o produktech Rybilka Neo a komunikovat jejich vlastnosti, především směrem k rodičům malých dětí.

„V rámci kampaně bylo důležité komunikovat inovovanou recepturu masti Rybilka Neo, stejně jako vlastnosti vlhčených ubrousků. Potřebovali jsme proto změnit vnímání masti u rodičů malých dětí a ukázat jim, že značka Rybilka sice staví na tradicích, ale zároveň své produkty aktivně inovuje.

Johana Nádvorníková
Social PR manager, Focus Agency

Jak jsme na to šli:

V roce 2016 jsme pracovali na zvýšení povědomí a komunikaci inovovaných produktů – masti na opruzeniny a vlhčených ubrousků Rybilka Neo. Abychom narušili zažité představy v myslích spotřebitelů, využili jsme v naší on-line kampani influencery. Spolupracovali jsme s maminkami mezi youtuberkami a blogerkami, které se se svými fanoušky na internetu a v sociálních sítích pravidelně dělily o své zkušenosti s produkty Rybilka Neo. Některé z nich spojily s kampaní i soutěž pro své fanoušky.

Co jsme dokázali:

Příspěvky o spokojenosti maminek (influencerek) a jejich děti s Rybilkou Neo bylo možné číst na dvou blozích a zhlédnout na čtyřech YouTube kanálech. Pro větší zásah cílové skupiny pracovaly influencerky intenzivně také s Facebookem.

Hlavní přínosy naší kampaně na produkty Rybilka Neo:

Komunikace inovované receptury masti Rybilka Neo prostřednictvím influencerů, jejichž názorům fanoušci důvěřují
Budování povědomí o značce Rybilka Neo mezi spotřebiteli, kteří ji ještě neznali.
Propagace tradiční značky moderní metodami s velmi vysokou efektivitou vynaložených prostředků.
Hovoříme výsledky

„S agenturou Focus jsme spolupracovali již na několika projektech, ale tentokrát jsme potřebovali něco speciálního – představit inovovaný produkt s tradičním názvem zcela novým zákazníkům. On-line kampaň na blozích a YouTube se zapojením influencerek se nám velmi osvědčila a do budoucna plánujeme podobným způsobem pracovat i s našimi dalšími značkami a produkty.“

Petra Hloušková
Herbacos-Bofarma

  • článků a videí na blozích a videí na YouTube

  • zhlédnutí videí na YouTube
  • +
    pozitivních reakcí na sociálních sítích
další studie
b2b magazín
Baumit