Content marketing

logo

O zadavateli

Jako public relations agentura se domníváme, že je třeba se neustále vzdělávat a dívat se kolem sebe. Abychom využívali v našich kampaních aktuální trendy, musíme o nich vědět a sledovat je. Proto jsme přišli s myšlenkou portálu, který by informoval čtenáře o dění ve světě marketingu a public relations. Naši myšlenku jsme zrealizovali v roce 2004, kdy se spolu s ní narodil Marketing Journal. Zpočátku měl i podobu tištěného měsíčníku, od roku 2009 však funguje pouze ve své elektronické podobě. V dubnu 2013 pak portál prošel zásadním redesignem.

HLAVNÍ ÚKOL

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí médií i odborné články od zkušených autorů. Během své existence si získal věrné příznivce - denně navštíví Marketing Journal v průměru více než 1 500 čtenářů.



zásah cílové skupiny
návštěv za březen 2012
úspěšnost
návštěv za březen 2013
medálních výstupů
návštěv za březen 2014

bartex

JAK JSME NA TO ŠLI

Každý všední den si můžete přečíst několik aktuálních zpráv z Česka i ze zahraničí. Baví nás, jak dokážou ty nejlepší firmy a organizace komunikovat své poselství a prodávat služby a produkty. Dozvíte se o nových kampaních, netradičním využívání tradičních médií i aktuálním dění na sociálních sítích.

Inspirace napříč obory

Naši autoři píší o marketingu, reklamě, public relations, ale i o nových médiích, technologiích a výzkumech. Navštěvujeme za vás i zásadní oborové akce. Díky podrobným reportážím vám z nich neuniknou ty nejdůležitější myšlenky.
Vzdělávání i v offline světě Předávat užitečné znalosti a informace o moderním marketingu pouze v podobě článků na Marketing Journalu je nám do budoucna málo. Chceme vstupovat častěji i do reálného offline světa. První vlaštovkou byl zatím workshop s Milošem Čermákem, který napověděl, jak využívat sociální média ve svůj prospěch a jak budovat komunitu fanoušků.

JAK TO DOPADLO

Je zřejmé, že kvalitně budovaný obsah si najde své čtenáře. Marketing journal je budovaný bez reklamních investic, přesto si ve světě podobně zaměřených webů drží na předních příčkách s vysokým procentem opakovaných návštěv (60 %+ Analytics 2014).
Díky této koncepci roste povědomí a zájem o Focus Agency. Marketing journal tak skvěle přispívá k budování obrazu firmy, jež je profesionálním partnerem svých klientů na poli public relations a marketingové komunikace.

Video

Chcete, aby váš projekt dosáhl též skvělých výsledků?
Kontaktujte nás!