B2B marketing 4.0

"Dobrý den, děláme software na zakázku. Nechcete jeden?"

Ne, nepodezříváme vás ani v nejmenším, že byste podobný styl obchodu ještě dělali. Přesto je dobré se ptát, zdali váš stávající B2B marketing odpovídá nikoliv trendům, ale potřebám vašich zákazníků. Kolem nich se totiž točí váš svět. A to je naše první dobrá rada. 

Na workshopu B2B marketing 4.0 vám podobných rad dáme mnoho. Ale hlavně, nastavíme zrcadlo vaší dosavadní marketingové komunikaci a sami uvidíte, nakolik je dobře vedená. Pokud vás zajímají marketingové přístupy, které dobře fungují, přihlaste se na workshop. Mimo jiné vás čekají tato témata:

Kouzlo reklamy již nekouzlí. Proč?

Jaké jsou nejdůležitější fáze rozhodovacího cyklu?

Jak monitorovat změny nákupního rozhodování v přímém přenosu? Ukážeme vám je. 

Jak lépe prosazovat svoje obchodní záměry?

Leady, leady, leady. Není to popěvek, ale důležitý cíl. Jak na něj?

 

Seznámíme vás s trendy a postupy, které byste měli při vedení moderního B2B marketingu následovat. Získáte však zároveň i informace o tom, jak se vyhnout chybám, co se mohou při jejich bezhlavé implementaci pořádně prodražit. Jedním z příkladů je marketingová automatizace, která funguje jen za určitých podmínek.

Podělíme se s vámi o naše zkušenosti. Pro lepší pochopení jsme pro vás připravili také návodné pracovní materiály a nově získané infomace si navíc lépe utřídíte během interaktivních cvičení.

 

Těšíme se na vás  12. 12. 2017 od 13.00 do 17.30

Kde: Impact Hub Praha na Smíchově

Cena: 4.900 Kč bez DPH

 

 

prihlaska

 

Workshop povede Robert Svoboda, ředitel společnosti, který má za sebou přes 20 let praxe a stojí za desítkami úspěšných (a jednotkami neúspěšných) projektů.

 

   robert svoboda

 

Co o workshopu řekli? 

Leona Dundrová, Soitron

„Workshop bych charakterizovala jako příval informací se sprchou dobrých nápadů nakonec.“

Petra Vojtěchová, SGS CR

„Díky tomuto workshopu jsem pochopila řadu slabin našich marketingových strategií.“

Jan Šimral, PR konzultant

„Výborný a prakticky zaměřený workshop, kde se hodně dozvíte. Například o tvorbě persony nebo tvorbě obsahu a sami si to i vyzkoušíte. Určitě stojí za to!“

Jaroslav Fabián, ESET

„Workshop B2B marketing mi přinesl hned několik aha momentů, pro které stálo za to rozhodně přijít. Společnost dalších odborníků s výměnou zkušeností byla vítanou třešinkou na dortu. Děkuji moc za inspiraci.“

Jakub Šikola, ABRA

„Velmi inspirativní workshop, který komplexně a moderním způsobem pojímá B2B marketing.“

 

Máte dotaz?

Líbí se vám téma workshopu, ale zvolený termín se vám nehodí? Chtěli byste si podobný workshop uspořádat u vás ve firmě? Napište nám na focus@focus-age.cz, rádi vám vyjdeme vstříc!







kontaktujte nás

+420 227 018 433
Štefánikova 43a, 150 00 Praha