Obsahový marketing

Máte pocit, že by vaší značce pomohl obsahový marketing, ale nevíte, jak začít? Máte ideální příležitost udělat si v tom jasno. 

Mnoho marketérů se obsahového marketingu bojí. Je to těžké a výsledky nejsou vidět, říkají si. V první části věty mají pravdu, s druhou však nesouhlasíme. Workshop Obsahový marketing, který neselhává vám představí, jaké  jsou nezbytné součásti úspěšného obsahového projektu a co ho naopak může odsoudit k nezdaru.  Vše prakticky, s velkou dávkou zkušeností. Dozvíte se odpovědi na tyto otázky:


Co všechno obsahový marketing dokáže a co naopak nesvede?
Co byste měli dělat proto, abyste prohlubovali vazby se zákazníky, budovali si vlastní komunity a získávali doporučení?

Co zabíjí obsahové projekty již v počátku?
Jaké obsahové příležitosti má vaše značka?

Dostanete velkou dávku inspirace s případovými studiemi napříč trhem. Poskytneme vám detailní vhled do projektu, který se za čtyři roky dostal z 0 na 300 tisíc návštěvníků webu měsíčně. A stál jen 20 % toho, kolik si myslíte. Nebo vám ukážeme, jak lze postavit blog, co si na sebe za 10 měsíců vydělá.

Budeme se vám věnovat. Snažíme se držet počet účastníků do 10 a vybíráme si je tak, aby se mohli svými myšlenkami navzájem obohatit a přitom si jejich značky nekonkurovaly. Nečekejte jen jednostranný příliv informací. Od počátku se budete aktivně zapojovat i vy. 

„Nevíme, o čem mluvit. Nejsme tak zajímaví," to jsou jedny z nejčastějších obhajob těch, co se bojí s obsahovým marketingem začít. Kreativní cvičení využívající Value Proposition Design vám pomůže vcítit se do vašeho zákazníka a případně i vytvořit hypotézy vhodné pro tvorbu person.  Především ale jednoduše demonstruje, že obsahových příležitostí existuje mnoho a vy sami na ně dokážete přijít. Představený postup vám pak pomůže při dalším budování vaší značky i obsahové strategie.


Nové myšlenky pak rovnou využijete v závěrečné části workshopu, kdy dojde na představení konceptu See-Think-Do-Care. Zkusíte si rovnou revidovat váš obsah, který nabízíte zákazníkovi v jednotlivých fázích nákupního cyklu. 

Budete odcházet domů se zásobou nápadů a plánem toho, jak by mohla vaše značka zlepšit svůj obsah a komunikaci

 

Termín: 25. října 2018 od 9h do 18h

Schodný termín uveďte do příhlášky.

Kde: Focus Agency

        Štefánikova 43a, 150 00, Praha 5 - Smíchov

Cena: 4.900 Kč bez DPH.

 

butoon

 

 

Workshop povede Petr Michl, dlouholetý šéfredaktor portálu Marketing Journal a zároveň projektový manažer a konzultant ve Focus  Agency. Doplní ho také Robert Svoboda, ředitel společnosti, který ma za sebou přes 20 let praxe a je jedním z tvůrců obsahových projektů. 

 

petr michl   robert svoboda

 

Váháte s účastí? Možná vás přesvědčí Zdeňka Linková z jedné z největších světových developerských společností CBRE.

„Navštívila jsem seminář Focus Agency, Obsahový marketing, který (ne)selhává, vedený Petrem Michlem. Seminář byl určitě přínosný. Dotazník, který jsme během workshopu vyplňovali, mi pomohl si utřídit myšlenky a shrnout si cíle a mise projektu.

Petr vedl seminář v přátelské a veselé atmosféře. Jeho prezentace byly zajímavé, pro mě především díky příkladům z praxe. Seminář pod Petrovým vedením bych doporučila všem, kteří tak trochu tápou, kam se se svým projektem/firmou ubrat, jak s obsahovým marketingem začít a kteří se chtějí podívat, co a jak dělají druzí.“

 

Náš workshop má co dát i zastupcům tak obtížného a regulovaného segmentu, jako je farmacie. Potvrzuje to i Hana Čapková z Eli Lilly and Company.

„Seminář byl veden velmi profesionálně. Petr Michl dobře vysvětlil dané téma a podpořil jeho porozumění mnoha ukázkami z praxe, což se mi moc líbilo. Kurs byl pro mě velmi motivující, donutil k zamyšlení a pomohl v dalším směřování mé práce.“

Bojíte se, že je workshop jen pro velké firmy? Nebojte, Sarah Hüttlová z prodejce dětského zboží Ondálek nás doporučuje.    

„Zajímavý, přínosný a inspirativní workshop. Díky malé skupině zúčastněných byl orientován na praxi a na reálné prostředí jednotlivých firem.“

Workshop pro vás bude užitečný, i když už obsahový marketing děláte naplno. Říká to Helena Míšková ze společnosti Country Life:

Absolvovala jsem perfektní workshop, který byl vedený interaktivně a týmově tak, že jsme se mohli všichni jeho účastníci obohacovat svými zkušenostmi a postřehy navzájem. Oceňuji přátelskou atmosféru a přístup i sdílení zkušeností z jiných oborů. Workshop bych doporučila i zástupcům značek, kteří obsahový marketing již dělají. Dá vám příležitost k vytvoření většího nadhledu nad vašimi aktivitami. Country Life vydává vlastní časopis a tvoříme hodně obsahu i pro digitální prostředí, přesto jsem získala mnoho podnětů pro to, jak náš content marketing posunout dál.“

Štěpán Kišš ze společnosti Al-Namura je zodpovědný za komunikaci značky energetických nápojů Big Shock. Ta má skvělou komunikaci v sociálních médiích a výborný videoobsah. Nedávno třeba publikovali video, které mělo na Facebooku za 10 dní více než 1,2 milionu zhlédnutí  (proto pak vzniklo toto). Přesto přicházel na workshop s otázkou, kam právě primárně videoobsah posunout dál, a setkání s námi mu pomohlo.

Z workshopu si odnáším lepší utřídění myšlenek ohledně toho, jak náš obsah lépe zapasovat, a zároveň i zamyšlení, jak můžeme s obsahovým marketingem fungovat do budoucna a jakým směrem se vydat."

Tomáš Vohnický zastává v Komerční Bance nelehkou úlohu. Má na starosti komunikaci tradiční banky v sociálních médiích. I on ocenil, že celý den nestráví účastníci pouhým přijímáním informací, ale zkouší najít obsahové příležitosti, co pomůžou právě jim.

Díky workshopu Obsahový marketing, který (ne)selhává vedeném Petrem Michlem jsem se utvrdil v tom, že některé vize, které mám v hlavě, jsou smysluplné. A o to víc doufám, že projdou exekuční fází a stanou se součástí komunikace naší společnosti. Oceňuji, jak byl workshop vedený nikoliv jako série přednášek, ale jako diskuze s ohledem na praktické využití. Obzvláště oceňuji spolupráci a vedení celého dne ze strany lektora." 

 

Milena Chroustová  se stará o komunikaci Securitas, světové i české jedničky v poskytování bezpečnostních služeb. Během celodenního setkání získala mnoho tipů, jak mohou s obsahovým marketingem začít.  

Během workshopu jsem si uvědomila mnoho obsahových oblastí, v nichž se pro Securitas otevírá velký prostor pro zlepšení: ať už se to týká komunikace k potenciálním zaměstnancům a zákazníkům i v péči o ty stávající. Navíc jsem získala i velké množství tipů, jakým způsobem tento obsah pojmout. Workshop bych proto rozhodně doporučila." 

 

Workshopy vedené Petrem Michlem již navštívili zástupci těchto značek:



Nezůstaňte se svými znalosti pozadu a přidejte se k nim.

 

Máte dotaz?

Líbí se vám téma workshopu, ale zvolený termín se vám nehodí? Chtěli byste si podobný workshop uspořádat u vás ve firmě? Napište nám na focus@focus-age.cz, rádi vám vyjdeme vstříc!







kontaktujte nás

+420 227 018 433
Štefánikova 43a, 150 00 Praha