Trendy v PR

Zcela přepracovaný obsah workshopu se zaměřuje na trendy, které můžete skvěle využít ve svůj prospěch. Ukážeme vám techniky přístupu k tvorbě PR strategie, které úspěšně využíváme.

Například vám ukážeme, jak najít nejlepší sdělení vaší kampaně, které bude atraktivní pro zákazníky, ale i novináře. Odpovíme vám na otázku, zdali je pro vaše zákazníky lepší vytvořit video nebo napsat článek. Skutečně se díváme na televizi méně než dřív? A co rozhlas – nahradil ho YouTube nebo Facebook? Přineseme vám překvapivá data. A jak je to naopak s generací 50+? Opravdu o internetu ví jen z doslechu?

 

Jak na přípravu PR strategie?

Stav médií v roce 2017

Role sociálních médií

Jak se změnila role agentury a novináře?

Kreativní PR kampaně

Jakým chybám se vyhnout při komunikaci s novináři?

 

Na workshopu vám ukážeme trendy, které byste měli znát, abyste správně nastavili vaši komunikační strategii. Odpovíme vám na otázky, co dělat proto, abyste byli vidět v médiích i jak komunikovat s novináři, jak přistupovat k obsahu nejen na sociálních sítích. 

 

Termín: 11. 9. 2018

Kde: Focus Agency

        Štefánikova 43a, 150 00, Praha 5 - Smíchov

Cena: 4.900 Kč bez DPH.

Termín uveďte do přihlášky, děkujeme.

 

 

Workshopem vás provedou zkušené projektové manažerky Michaela Škopková, Eva Kloučková.

misa eva

Stále váháte? Možná vás o účasti na workshopu přesvědčí Kristýna Hrubčíková z Hamé.
„Workshop “Trendy v PR” se mi opravdu velmi líbil, zejména se mi líbil průběh celého workshopu, kde bych ho klidně přirovnala k diskuzi, což opravdu zapojilo všechny účastníky. Za nás jsem si asi jen uvědomila, že věci, které děláme, tak jdou správným směrem a musíme v tom pokračovat a neustále se zlepšovat. Za mě tedy skvělý workshop, doplněný práci ve skupinách, hodnotím opravdu jedničkou s hvezdičkou :-)“

 







kontaktujte nás

+420 227 018 433
Štefánikova 43a, 150 00 Praha