AKA zvolila do svého vedení dámský tandem: Petra Jankovičová a Kateřina Hrubešová

26. 1. 2023 | redakce, TZ
Asociace komunikačních agentur (AKA) má nově ve vedení profesní asociace dvě ženy. Prezidentkou byla zvolena Petra Jankovičová a výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová.


Petra Jankovičová. Zdroj: AKA

Na mimořádné valné hromadě Asociace komunikačních agentur (AKA) byly zvoleny do vedení této profesní asociace dvě ženy. Prezidentkou byla zvolena Petra Jankovičová a výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová. Tímto krokem završuje AKA personální změny ve vedení a je připravena na společenské a technické změny, které celý kreativní průmysl čekají v dalších letech.

Obě představitelky mají za sebou rozmanitou a dlouholetou pracovní zkušenost v reklamním a mediálním průmyslu.

Petra Jankovičová je spoluzakladatelkou a spolumajitelkou oceňované pražské agentury Triad. Tu také od jejího vzniku vedla deset let a z původně digitální agentury pomohla vybudovat full-servisovou agenturu zaměřenou na kreativu a strategii. Její řízení loni v dubnu předala Magdaléně Křížové v roli CEO a Petře Blažkové jako COO. V srpnu loňského roku se pak Jankovičová na čas postavila do čela marketingu start-upu Madmonq. Jankovičová už zároveň byla mezi lety 2020 a 2022 členkou prezidia AKA, kde se zaměřovala na etiku reklamy, udržitelnost a vztahy agentur s klienty. Petra komentuje svoje další působení v AKA: „Prioritou na následující období je z mého pohledu vytvoření silného hlasu, který podpoří odvětví jako důležitého pilíře ekonomiky v aktuálné složité fázi.“


Kateřina Hrubešová. Zdroj: Kateřina Hrubešová / LinkedIn

Kateřina Hrubešová se pohybuje v reklamním a mediálním prostředí více než 25 let, zastávala pozice v reklamních a mediálních agenturách i v neziskovém sektoru. Původní profesí je novinářka se zaměřením na digitál a trendy v komunikaci. Do srpna 2020 vedla 14 let profesní asociaci Sdružení pro internetový rozvoj.  Práce pro AKA je pro ni logickým vyvrcholením její profesní kariéry, kdy uplatní veškeré znalosti a manažerské zkušenosti z předchozích angažmá. „Moc děkuji všem členům AKA za důvěru, kterou mi dali a je to pro mě velký závazek do dalších let. Čekají nás nelehké roky, kdy se celý kreativní průmysl bude muset vypořádat s dopady černých labutí v podobě válečného konfliktu, ekonomické krize a  technologických změn, např. umělé inteligence.“


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: