Ahold

Svačiny pro děti

Společnost Ahold uvedla v  roce 2013 do svých prodejen nové produkty určené pro dětské stravování. Velká část výrobků prošla hodnocením kritérií iniciativy Vím, co jím a piju a získala označení výživově hodnotných potravin. Ve spolupráci s  Vím, co jim a piju také společnost Ahold realizovala edukativní kampaň s cílem podpořit rodiče, aby připravovali dětem svačiny z kvalitních a zdravých potravin Naší snahou bylo nabídnout novinářům více než jen texty o zdravých svačinách, proto jsme na začátku kampaně zrealizovali průzkum mezi rodiči mladších školáků. Výstupy z průzkumu nám zajistily publicitu v celoplošných zpravodajských médiích.


Ahold

Výsledky? Podívejte se na ně.


  • televizních výstupů

  • výstupů v tištěných médiích

  • výstupů v internetových médiích

Co jsme dokázali:

Kampaní jsme dosáhli okamžitého prosazení tématu do televizního zpravodajství. Krátce na to témata zaplavila i internet. V  tištěných médiích jsme dosáhli enormního rozsahu výstupů. Ten jsme sledovali prostřednictvím fotografií svačin z našich receptů, které byly novináři hojně využívány.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Edukativní kampaň měla za cíl motivovat rodiče k přípravě zdravých svačin i za použití nové produktové řady s pohádkovým designem – postaviček atraktivních šmoulů, která byla iniciativou Vím, co jim a piju označená jako výživově hodnotná.

Ahold

Do projektu jsme přinesli bohaté zkušenosti z komunikační podpory iniciativy Vím, co jím a piju a Focus přišel s řadou výborných nápadů. Klient velmi ocenil především kreativitu při tvorbě receptů na zdravé svačiny i při jejich následné komunikaci směrem k médiím. V kampani se nám podařilo naplnit všechny stanovené cíle.

100% splnění zadání klienta   /  

Během realizace...

Pro otevření tématu o svačinách v médiích nám posloužil průzkum, který jsme realizovali pod záštitou Vím, co jím a piju. Kampaň jsme odstartovali setkáním s novináři z relevantních médií. Další součástí kampaně bylo sestavení receptů na netradiční svačiny. Recepty na zdravé a pestré svačiny jsme připravili ve spolupráci s nutričními odborníky MUDr. Petrem Hlavatým a PhDr. Karolínou Hlavatou. Všechny jsme doplnili o prvotřídní fotografie, které ucelily podklady určené novinářům. Při sestavování zdravých svačinek jsme ve velké míře využili právě novou řadu produktů se šmoulím designem obchodů Albert. Recepty jsme využili i pro catering, který jsme servírovali na výše zmíněném setkaní.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.