Baumit

B2b magazín

Pro tento projekt jsme se potřebovali především naladit s klientem na společnou vlnu. Zjistit, jaká je jeho představa, a kam se chce změnou posunout. To se nám podařilo velmi úspěšně, stejně jako zajistit schopné a kvalitní dodavatele grafiky a textů. Pro tento projekt jsme sestavili skvělý tým, kterému se povedlo přenést představy klienta do reality. Nebyla to vždy snadná práce, ale vše se zdařilo a s výsledkem je klient velmi spokojený.


Baumit

Co jsme dokázali:

Klient se s naším záměrem nové podoby Baumit magazínu zcela ztotožnil. Podařilo se nám prosadit i menší navýšení investice, aby bylo možné použít kvalitnější obrazové podklady, papír, tisk a vazbu. Hmatatelným výsledkem je vysoce kvalitní, reprezentativní magazín pro obchodní partnery společnosti Baumit.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Česká firma Baumit s podporou rakouské centrály vyrábí a prodává stavební materiály pro celou stavbu. Na českém trhu působí od roku 1993 a v současnosti nabízí systémová řešení pro fasády, omítky, potěry a betony i výrobky a systémy pro lepení obkladů a dlažeb. Pro firmu Baumit jsme zpracovali tištěný magazín, který se dostává do rukou partnerským firmám, stavařům a architektům i stávajícím či potenciálním investorům a developerům. Hlavním záměrem bylo zlepšit grafickou úpravu Baumit magazínu.

Zlepšení formálního zpracování publikace: nový design layoutu magazínu, kvalitní obrazové podklady, vyladěná grafická a DTP úprava, lepená vazba.
Stylistickou úpravu obsahu profesionálními copywritery, aby byly články čtivé a neobsahovaly pouze technické informace a strohá čísla.
Pozvednutí publikace v rámci celé content-marketingové strategie, kdy se Baumit magazín může řadit po bok designových a kvalitních lifestylových magazínů.

Baumit

„I přes všechny komplikace a šibeniční termíny odvedla agentura Focus dobrou práci a my dnes máme nejlepší Baumit magazín, jaký kdy vyšel.“

Bc. George Pandeyan   /   Vedoucí marketingu společnosti Baumit

Během realizace...

Nejprve jsme detailně prozkoumali zpracování předchozího vydání tištěného Baumit magazínu. Jeho grafickou úpravu, kvalitu obrazového materiálu, papíru a použité vazby. Po stránce obsahu jsme se věnovali stylistice a autentičnosti textů. Následně jsme porovnávali styl a účel celkové komunikace referenčních firemních magazínů v dané oblasti. Na základě analýzy a porovnání jsme vytvořili nový, originální layout publikace, včetně jednotlivých vizuálních prvků, aby se mohl Baumit magazín poměřovat úrovní grafiky a obsahu s nejlepšími firemními časopisy na trhu. Na tvorbě obsahu spolupracovali profesionální copywriteři, kteří na základě podkladů od specialistů firmy Baumit pro čtenáře magazínu vytvořili odborné i trendové články. Po odsouhlasení obsahu a grafické podoby publikace klientem jsme zajistili kvalitní tisk Baumit magazínu.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku