Baxter Czech / Pfizer

Očkování proti klíšťové encefalitidě

Intenzivní komunikace s médii

Pro společnost Pfizer (dříve Baxter) jsme realizovali kampaň na podporu očkování proti klíšťové encefalitidě v letech 2011-2016. Po roční pauze jsme se k tématu vrátili v době, kdy materiály ke kampani připravovala centrálně zahraniční agentura a naším úkolem bylo mimo jiné podklady adaptovat na český trh.


Výsledky? Podívejte se na ně.

  • milionů
    impresí
  • tisíc
    prokliků na webové stránky

  • mediálních výstupů

Co jsme dokázali:

Hlavním cílem celé kampaně je budování awareness, sekundárně pak hodnotíme prokliky na web. Za 10 měsíců kampaně se nám podařilo doručit přes 80 milionů impresí, nejúspěšnějšími formáty byly PR články, nativní reklama a 20s videa, které v součtu doručily 330 000 prokliků na webové stránky. V tradiční PR kampani jsme v r. 2018 zrealizovali 230 mediálních výstupů, každého čtenáře jsme zatím v průměru zasáhli 2,5x.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Bylo zřejmé, že s tradičními nástroji, které klient využíval dosud - tedy primárně televizní reklamu a inzerci v tisku, si v dnešní „online“ době nevystačíme. Úkolem bylo proto nejen zadaptovat připravené kreativy v podobě TV spotu a printového vizuálu, ale začít hledat cesty, jak i přes striktní legislativní omezení ve farmaceutickém průmyslu uspět v online prostředí.

Za 10 měsíců kampaně se nám doručit přes 80 milionů impresí, v součtu doručily 330 000 prokliků na webové stránky
V tradiční PR kampani jsme v r. 2018 zrealizovali 230 mediálních výstupů, každého čtenáře jsme zatím v průměru zasáhli 2,5x.

Baxter Czech / Pfizer

„Kampaň byla zaměřena na laickou veřejnost a soustředila se jak na klasické produktové PR, tak na edukaci. Focus skvěle dokázal využít téma a pomocí různých formátů prosadit problematiku klíšťové encefalitidy do všech typů médií. Výsledky kampaně prokazatelně pomohly nárůstu prodejů FSME-IMMUN.“

Iveta Soudná   /   Senior Product Manager Vaccines, Baxter Czech

Během realizace...

Z natočeného materiálu jsme sestříhali 30s verzi TV spotu, dále jsme připravili 20s varianty tematicky zaměřených spotů pro online použití, stejně jako 6s formáty bumperů. Online kampaň probíhala v několika směrech – klasické PPC na seznam a google jsme doplnili programatickým nákupem, přímým nákupem PR článků a brandingů ve vybraných vydavatelstvích, využili jsme i speciální formáty tzv. i-videí. Současně jsme připravili redesign webových stránek pozorkliste.cz a založili profil na facebooku a youtube kanálu. Kromě aktivit v online prostředí pokračuje klasická PR kampaň zaměřená na všechny mediatypy s hlavním sdělením, že očkování je vhodné pro všechny věkové skupiny a lze jej aplikovat po celý rok. Kromě laické veřejnosti připravujeme průběžně i materiály pro odbornou veřejnost – letáky, plakáty do ordinací praktických lékařů a pediatrů, spoty na obrazovky do čekáren apod. Pro celou kampaň je charakteristická výrazná postava klíštěte v životní velikosti zachycená v různých situacích.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.