Nadační fond 1000 DNÍ

Video content marketing

Posláním Nadačního fondu 1000 dní do života je vzdělávat rodiče, zejména matky, nejmenších dětí v oblasti výživy, aby svým dětem vhodnou stravou zajistili dobré zdraví v dospělosti. Pro fond jsme připravili komplexní komunikační strategii, reprezentovanou sérií edukativních videí. Od počátku bylo jasné, že budeme spolupracovat s  renomovanými odborníky, kteří připravovali výživová doporučení a realizovali studii, s níž jsme pracovali v rámci celé komunikace. Na základě diskusí s klientem jsme se rozhodli pro spojnici všech témat, kterou se stala moderátorka Štěpánka Duchková, zaštiťující nejen seriál, ale i celý projekt 1000 dní do života. Nechtěli jsme zachytit jen rozhovor odborníka s  mediálně známou moderátorkou. Rozhodli jsme se natáčet děti a jejich maminky, protože právě kvůli nim měl celý seriál vzniknout.


Výsledky? Podívejte se na ně.

  • dílů
    videosérie na téma výživy dětí
  • dnů
    natáčení v profesionálním studiu
  • %
    splnění cíle a spokojenost klienta

Co jsme dokázali:

Pro nadační fond jsme vytvořili celkem 6 dílů atraktivního vzdělávacího materiálu, který našel využití v online médiích a na sociálních sítích. Projektu jsme zajistili rozsáhlou publicitu projektu díky premiérovému odvysílání videí na vysoce navštěvovaném webovém portálu.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Ambicí iniciativy 1000 dní do života je nasměrovat pozornost veřejnosti na důležitost budování správných stravovacích návyků v časném věku, nastartovat změnu chování rodičů a pozitivně tak ovlivnit celoživotní zdraví dětí.

Nadační fond 1000 DNÍ

„Ambicí iniciativy 1000 dní do života je nasměrovat pozornost veřejnosti na důležitost budování správných stravovacích návyků v časném věku, nastartovat změnu chování rodičů a pozitivně tak ovlivnit celoživotní zdraví dětí. Abychom této vize docílili je zapotřebí medializace. Spolupráce s agenturou Focus byla tedy na místě. Díky profesionalitě a preciznosti týmu a za podpory odborníků tak dokážeme společně změnit zdraví budoucích generací.“

Mgr. Kateřina Wargelen   /   Iniciativa 1000 dní do života, Nutricia

Během realizace...

V  rámci produkce jsme připravili i natáčení dětí společně s jejich maminkami a vše zorganizovali tak, aby bylo možné natočit každý díl v proběhu jednoho dne. Jedním z  našich cílů byla totiž i úspora rozpočtu, který mohl neziskový subjekt do vytvoření vzdělávacího seriálu investovat. Natáčeli jsme i 12 hodin denně a za jeden den jsme po Praze najezdili až 160 km. Samotné natáčení šestidílného seriálu zabralo celkem 7 dní, další dva týdny jsme strávili ve střižně. K původním šesti dílům jsme přidali i jeden bonus. Premiérově jsme seriál odvysílali na webu Ona.iDnes.cz a dále jsme jej začali nabízet i jiným vysoce afinitním webům. Seriál si získal ohlas nejen u diváků, ale také v  dalších médiích, která o něm informovala.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.