Pfizer

kampaň na prevenci pneumokokových onemocnění

Prevence pneumokokových onemocnění

Cílová skupina jednotlivých částí kampaní byla velmi široká – od rodičů malých dětí, přes ženy ve věku 20–40 let až po seniory nad 65 let. Tomu jsme museli přizpůsobit výběr médií pro nákup inzerce a publikování článků či rozhovorů i volbu pacientů, jejichž příběhy jsme při komunikaci využili.


Pfizer

Co jsme dokázali:

Díky rozložení kampaně na řadu dílčích témat jsme získali možnost komunikovat stále nová sdělení k různým cílovým skupinám, nepřetržitě po mnoho měsíců. Ve všech částech kampaně se nám podařilo dosáhnout většího než plánovaného počtu příspěvků v relevantních médiích a masivním způsobem zasáhnout všechny cílové skupiny.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Společnost Pfizer je výrobcem vakcíny Prevenar 13 proti, vázané na lékařský předpis. Naším úkolem bylo udržet stávající proočkovanost v dětské populaci a rozvíjet trh v populaci dospělých. Rovněž jsme měli veřejnost seznámit s problematikou pneumokokových infekcí, zejména se závažnými následky tohoto onemocnění, a informovat o příspěvku zdravotních pojišťoven pro pacienty ve věku nad 65 let.

Výrazný zásah cílových skupin prostřednictvím příspěvků v televizi, tisku a na internetu.
Zásadní zvýšení povědomí o preventivním očkování vakcínou Prevenar 13.
Zvýšení zájmu o očkování proti pneumokokovým infekcím.

Výsledky? Podívejte se na ně.

  • %
    splnění počtu plánovaných mediálních výstupů

  • příspěvků v relevantních médiích
  • %
    zásah cílové skupiny rodičů malých dětí

Pfizer

Naše zkušenosti s media relations a oblastí zdravotnictví vedly k realizace velmi úspěšné kampaně na preventivní očkování proti pneumokokovým onemocněním, která zasáhla všechny cílové skupiny. Vhodný výběr témat umožnil vést kampaň dlouhodobě a zvýšit tak její celkový dopad.

  /  
Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku