Rybilka Neo

Spolupráce s blogery a youtubery

V rámci kampaně bylo důležité komunikovat inovovanou recepturu masti Rybilka Neo, stejně jako vlastnosti vlhčených ubrousků. Potřebovali jsme proto změnit vnímání masti u rodičů malých dětí a ukázat jim, že značka Rybilka sice staví na tradicích, ale zároveň své produkty aktivně inovuje.


Rybilka Neo

Co jsme dokázali:

Příspěvky o spokojenosti maminek (influencerek) a jejich dětí s Rybilkou Neo bylo možné číst na dvou blozích a zhlédnout na čtyřech YouTube kanálech. Pro větší zásah cílové skupiny pracovaly influencerky intenzivně také s Facebookem.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Společnost Herbacos-Bofarma se zabývá výrobou a distribucí léčivých přípravků, kosmetiky, surovin pro lékárny, doplňků stravy a dalších podobných produktů. Hlavním úkolem naší spolupráce bylo rozšířit povědomí o produktech Rybilka Neo a komunikovat jejich vlastnosti, především směrem k rodičům malých dětí.

Komunikace inovované receptury masti Rybilka Neo prostřednictvím influencerů, jejichž názorům fanoušci důvěřují.
Budování povědomí o značce Rybilka Neo mezi spotřebiteli, kteří ji ještě neznali.
Propagace tradiční značky moderními metodami s velmi vysokou efektivitou vynaložených prostředků.

Výsledky? Podívejte se na ně.


  • článků a videí na blozích a videí na YouTube
  • tisíc
    zhlédnutí videí na YouTube
  • +
    pozitivních reakcí na sociálních sítích

Rybilka Neo

„S agenturou Focus jsme spolupracovali již na několika projektech, ale tentokrát jsme potřebovali něco speciálního – představit inovovaný produkt s tradičním názvem zcela novým zákazníkům. On-line kampaň na blozích a YouTube se zapojením influencerek se nám velmi osvědčila a do budoucna plánujeme podobným způsobem pracovat i s našimi dalšími značkami a produkty.“

Petra Hloušková   /   Herbacos-Bofarma

Během realizace...

V roce 2016 jsme pracovali na zvýšení povědomí a komunikaci inovovaných produktů – masti na opruzeniny a vlhčených ubrousků Rybilka Neo. Abychom narušili zažité představy v myslích spotřebitelů, využili jsme v naší on-line kampani influencery. Spolupracovali jsme s maminkami mezi youtuberkami a blogerkami, které se se svými fanoušky na internetu a na sociálních sítích pravidelně dělily o své zkušenosti s produkty Rybilka Neo. Některé z nich spojily s kampaní i soutěž pro své fanoušky.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.