V komunikaci s mladou generací, takzvanými „millenials“, jsme se nemohli spoléhat na tradiční kanály a média, zvolili jsme tedy YouTube a další sociální sítě, ke kterým mají mladí velmi blízko.
Hokejové bitvy otřásaly YouTubem, a to hned na dvou frontách. STIGA hokej si nacházel nové fanoušky na kanále Valda-TV (který odebírá bezmála 340 000 lidí), kde youtuber Johnny vyzval k souboji profesionálního hokejistu Tomáše Rolinka. Desítky tisíc uživatelů YouTube také zhlédly reklamního spot, který běžel na vybraných relevantních kanálech.
Stolní hokeje STIGA se vyrábějí již 60 let. Výhradním dovozcem hokejů STIGA na český a slovenský trh je firma V2 hokej, která provozuje internetový obchod Stigahokej.cz. Hlavním cílem naší spolupráce bylo rozšířit povědomí o této stolní hře mezi mladou generaci.
„Chtěli jsme probudit zájem o stolní hokej mezi mladou generací a agentura Focus přišla s moderním pojetím kampaně na internetu, které se ukázalo jako velmi účinné. Hlavním výsledkem naší spolupráce je zvýšení povědomí o STIGA hokeji nejen mezi mladými.“
V roce 2016 jsme pracovali na rozšíření povědomí o značce stolního STIGA hokeje mezi mladou generaci ve věku 16–25 let. Z naší zkušenosti víme, že tuto skupinu je náročné zasáhnout tradičními cestami. Proto jsme zvolili kanál i formu, která podá informace atraktivním a zábavným způsobem. Pro znásobení zájmu mladých lidí jsme v kampani využili jak spolupráci s youtuberem a známou hokejovou osobností, tak i profesionální hráče STIGA hokeje, kteří představili akční hru v reklamním spotu.