Stiga

Spolupráce s youtuberem

Hokejové bitvy otřásaly YouTubem

Stolní hokeje Stiga se vyrábějí už 60 let a zejména v generaci dnešních čtyřicátníků a padesátníků je jsou známou zančkou. Pro společnost V2 hokej, která provozuje internetový obchod Stigahokej.cz a je výhradním dovozcem hokejů Stiga, jsme realizovali kampaň, jejímž cílem bylo zvýšit zájem o stolní hokej mezi mladší generací, tzv. millenials ve věku 16-25 let. V  komunikaci s mladou generací jsme se nemohli spoléhat na tradiční kanály a média. Proto jsme zvolili YouTube a další sociální sítě. Cílem vytvořit atraktivní obsah kolem stolního hokeje jsme oslovili známého Youtubera Johnnyho i profesionálního hráče hokeje Tomáše Rolinka.


Stiga

Výsledky? Podívejte se na ně.


  • lidí zasažených oběma částmi kampaně

  • pozitivních reakcí na sociálních sítích

  • výstupů youtubera na sociálních sítích

Co jsme dokázali:

Kanál Valda-TV má bezmála 340 000 odběratelů, kterým jsme na sociálních sítích doručili jeho 7 výstupů. Pozitivně na ně reagovalo více než 10 000+ lidí. Obě části kampaně - video i projekt s Youtuberem zasáhly více než 200 000 uživatelů.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Hlavní cílovou skupinou byla mladší generace tzv. millenials ve věku 16-25 let. Záměrem kampaně bylo rozšíření povědomí o značce stolního STIGA hokeje.

Stiga

„Chtěli jsme probudit zájem o stolní hokej mezi mladou generací a agentura Focus přišla s moderním pojetím kampaně na internetu, které se ukázalo jako velmi účinné. Hlavním výsledkem naší spolupráce je zvýšení povědomí o STIGA hokeji nejen mezi mladými.“

Jan Veselý   /   Stiga hokej

Během realizace...

STIGA hokej si našel nové fanoušky na kanále Johnny Valda, kde YouTuber Johnny vyzval k souboji profesionálního hokejistu Tomáše Rolinka. V kampani jsme využili i profesionální hráče STIGA hokeje, se kterými jsme natočili reklamní spot. Prostřednictvím reklamního videa jsme představili akční hru na relevantních kanálech.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku