Pfizer

Očkování proti klíšťové encefalitidě

Společnost Pfizer je nadnárodní farmaceutická společnost a výrobce vakcíny proti klíšťové encefalitidě. Pro společnost kontinuálně realizujeme komplexní komunikační kampaň na podporu očkování vakcínou FSME-IMMUN. Kampaň využívá tradiční média i online prostředí a dlouhodobě přispívá k  nárůstu proočkovanosti v  České republice. Přestože marketing ve farmaceutickém průmyslu podléhá striktním omezením, tradiční kanály, které jsme využívali, primárně televizní reklamu a inzerci v  tisku, jsme obohatili o nové online kanály. Veškerý online marketing směrujeme na webové stránky pozorklíšte.cz


Výsledky? Podívejte se na ně.

  • milionů
    impresí
  • x
    zásah čtenáře

  • mediálních výstupů

Co jsme dokázali:

Za dva roky probíhající kampaně se nám povedlo doručit přes 160 mil. impresí. V  tradiční PR kampani jsme za stejné období zrealizovali téměř 500 mediálních výstupů. Každého čtenáře jsme v průměru zasáhli 5x. I díky naší kampani se daří zvyšovat proočkovanost české populace, poslední čísla hovoří o 5% nárůstu v průběhu posledních 2 let.

Jaký byl cíl spolupráce s klientem?

Naším hlavním cílem je komunikace preventivního očkování proti klíšťové encefalitidě a navazujících témat, jako je výskyt klíšťat ve městech, příznaky nemoci nebo dopady onemocnění. Úkolem PR kampaně je informovat veřejnost o očkování. V  online sféře se snažíme zasáhnout co největší počet uživatelů.

Pfizer

„Kampaň byla zaměřena na laickou veřejnost a soustředila se jak na klasické produktové PR, tak na edukaci. Focus skvěle dokázal využít téma a pomocí různých formátů prosadit problematiku klíšťové encefalitidy do všech typů médií. Výsledky kampaně prokazatelně pomohly nárůstu prodejů FSME-IMMUN.“

Iveta Soudná   /   Senior Product Manager Vaccines, Pfizer

Během realizace...

Online kampaň probíhala v několika směrech. Klasické PPC inzeráty jsme doplnili programatickým nákupem a přímým nákupem u vybraných provozovatelů. Využili jsme i speciální formáty videí. Současně jsme založili profil na facebooku a youtube kanálu. Kromě aktivit v  online prostředí pokračuje i klasická PR kampaň zaměřená na všechny mediatypy. Hlavním sdělením kampaně je, že očkování je vhodné pro všechny věkové skupiny a lze jej aplikovat po celý rok. Intenzivně spolupracujeme s  lékaři – vakcinology, infektology, praktiky a pediatry. Pro odbornou veřejnost také průběžně připravujeme letáky, plakáty nebo spoty do čekáren lékařů. Kampani dominuje televizní reklama s klíštětem v nadživotní velikosti a „klíštěcí“ tramvaje v Brně, Ostravě a Praze.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Domluvit schůzku
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.