PŘÍPADOVÁ STUDIE

SOCIÁLNÍ SÍTĚ OČNÍ KLINIKY

LEXUM

O PROJEKTU

Koukáte často do telefonu nebo do monitoru? Jako třeba právě teď? Ano? Pak je pravděpodobné, že se vám dříve nebo o jen chvilku později začne obraz mírně rozmazávat.  

Jakmile se tak stane, chvíli tomu nebudete věnovat pozornost a mávnete nad tím rukou. Avšak po nějaké době si rozostření budete všímat více a více a začnete hledat oční kliniku. A právě v tu chvíli nadejde náš čas, v tu chvíli narazíte na naši práci. 

SOCIÁLNÍ SÍTĚ OČNÍ KLINIKY

CO JSME DOKÁZALI

V rozhlase uslyšíte rozhovor s primářem kliniky Lexum. Na internetu narazíte na článek o očních vadách a začnete hledat více informací. 

V tu chvíli vás neminou výkonnostní kampaně na vyhledávačích ani bannery na sociálních sítích. Chytíme vás do sítě chytrými remarketingovými kampaněmi. Na Facebooku a Instagramu vám připravíme zajímavý obsah. Třeba právě o tom, co může znamenat rozmazané vidění a co se s tím dá dělat.  

Nenápadně vás navedeme k nezávazné konzultaci s lékařem na oční klinice. Poznáte prostředí kliniky a se vší důvěrou si necháte provést ambulantní operační zákrok.  

S novým zrakem a nadšením napíšete krátkou recenzi a poděkujete lékařům a sestrám v Lexum za jejich skvělou práci. Vaši recenzi si pak přečtete u nás na facebooku nebo instagramu 


To jsou služby naší PR a digitální agentury. Dejte vědět, pokud chcete podobně chytré a funkční komunikační kampaně.

Další případové studie služby SOCIAL MEDIA A DIGITÁLNÍ MARKETING