Hodnotová propozice

> Víte, co vaši zákazníci skutečně chtějí?

Při tvorbě hodnotové propozice (Value Proposition) společně odhalíme, jestli vaše nabídka skutečně odpovídá představám a očekávání vašich zákazníků. Prozkoumáme váš byznys model, zjistíme jeho silné i slabé stránky a identifikujeme rizika, která stojí v cestě vašemu úspěchu.

Robert Svoboda, FOCUS AGENCY
logo

A máme dost post-itů?

Robert Svoboda   /   Konzultant

Vaši zákazníci očekávají hodnotu

Hodnotová propozice je základem sladění nabídky produktů a služeb s požadavky a očekáváními zákazníků. Návrhu hodnotové propozice byste měli věnovat čas a úsilí při každé větší změně v životě vaší firmy, ať už jde o realizaci nových podnikatelských nápadů, vývoj nových produktů a služeb, pronikání na nové trhy nebo tvorbu marketingových kampaní.

Pomůžeme vám se zodpovězením všech zásadních otázek, spojených s vašimi zákazníky a s návrhem hodnotové propozice. Zjistíme společně:

  • Jaký mají vaši zákazníci z vašich produktů a služeb užitek?
  • Které problémy pomáháte zákazníkům vyřešit?
  • Jak váš byznys model obstojí ve srovnání s konkurencí?
  • Znáte všechny vaše silné a slabé stránky?
  • Počítáte na vaší cestě k úspěchu i s potenciálními riziky?

Hodnotová propozice v praxi

Tvorbou hodnotové propozice jsme úspěšně odstartovali desítky projektů u našich klientů z oboru farmacie, maloobchodního prodeje nebo infomačních technologií.

  • Pomohli jsme úspěšně uvést na trh nové léčebné přípravky a vakcíny.
  • Pomáháme tradičnímu výrobci hardwaru prosadit se na trhu řízených služeb.
  • Realizovali jsme internetové kampaně na podporu prodeje kosmetických přípravků.

Spolupráce na tvorbě hodnotové propozice je standardní součástí naší práce při návrhu marketingových a PR kampaní, ale poskytujeme ji také jako samostatnou konzultační službu.

Z naší práce: Hodnotová propozice pro Konica Minolta

Pro tradičního výrobce tiskových a multifunkčních zařízení, který zásadně rozšířil svoji nabídku služeb o řešení digitálního správy dokumentů, jsme realizovali sérii interních workshopů s cílem nastavení hodnotové propozice a následného naplánování marketingových aktivit na podporu prodeje dokumentových řešení a souvisejících služeb.

  • Během workshopů s manažery a obchodníky Konica Minolta jsme vytvořili hodnotovou propozici služeb pro digitalizaci a elektronickou správu dokumentů.
  • Závěry z návrhu Value Proposition jsme ověřili hloubkovými rozhovory se současnými zákazníky dokumentových služeb Konica Minolta.
  • Na základě hodnotové propozice a zjištění z hloubkových rozhovorů jsme navrhli marketingovou strategii pro oslovení nových zákazníků mimo oblast tiskových řešení Konica Minolta.
logo

„Konzultace hodnotové propozice a následné hloubkové rozhovory konzultantů Focus Agency s našimi zákazníky nám poskytly nezávislý pohled na naši nabídku služeb na vysoce konkurenčním trhu dokumentových řešení. Získané informace nám pomohly lépe zacílit následné marketingové kampaně a dosáhnout jejich vyšší efektivity."

Petr Lupač   /   Marketing Manager Konica Minolta Business Solutions Czech

Pomůžeme i vám

Využijte naše zkušenosti s návrhy hodnotových propozic a s marketingovou i PR podporou obchodních aktivit:

Připravíme pro vás celodenní workshop, během kterého s vašimi manažery a obchodníky sestavíme model Value Proposition Design.

Prostřednictvím tzv. person popíšeme vaše stávající a potenciální zákazníky a odhalíme silné i slabé stránky vašeho business modelu.

Navrhneme vhodné marketingové a PR aktivity na podporu vašeho obchodu.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.