Jak zajistíte, aby se zákazníci dozvěděli o vašich produktech a službách? Vědí vaši zákazníci o přednostech a výhodách vašich produktů? Jak se na trhu odlišujete od konkurence? Vytvořme společně strategii komunikace, která zviditelní vaši firmu a podpoří vaši konkurenceschopnost.
Mám pro vás svělý nápad!
Konkurence na trhu je obrovská a zákazníci mají z čeho vybírat. Často pak vítězí ten, kdo sice není nejlepší, ale je nejvíce vidět. Podcenit marketingovou komunikaci se nevyplácí, protože konkurence s vlastní strategií snadno získá cennou výhodu. Význam komunikační strategie dále roste v případě uvádění nových produktů a služeb.
Pomůžeme vám odpovědět na základní otázky o viditelnosti vaší firmy na trhu a nastavit vaši efektivní marketingovou komunikaci.
Vytvořili jsme a uvedli do života dlouhou řadu komunikačních strategií na podporu značek, produktů i služeb pro naše klienty z různých oborů podnikání.
Komunikační strategie vytváříme v těsné spolupráci s marketingem našich klientů. Navržené strategie zpravidla realizujeme, ale pracujeme rovněž jako konzultanti strategií, realizovaných s využitím interních zdrojů firmy.
Společnost Pfizer (dříve Baxter) je výrobcem vakcíny proti klíšťové encefalitidě FSME-IMMUN, vázané na lékařský předpis. Naším úkolem během spolupráce v letech 2011 až 2016 bylo seznámit širokou veřejnost s problematikou klíšťové encefalitidy, zejména se závažnými následky tohoto onemocnění. Metrikou našeho výkonu bylo zvýšení proočkovanosti české populace každoročně o 1 %, nejméně na 23 %.
„Kampaň byla zaměřena na laickou veřejnost a soustředila se jak na klasické produktové PR, tak na edukaci. Focus skvěle dokázal využít téma a pomocí různých formátů prosadit problematiku klíšťové encefalitidy do všech typů médií. Výsledky kampaně prokazatelně pomohly nárůstu prodejů FSME-IMMUN."
Společně zjistíme současnou pozici vaší značky na trhu a stanovíme cíle, kterých chceme marketingovou komunikací dosáhnout: