Sociální sítě jsou fenoménem dneška. Málokterá firma ale umí využít jejich potenciál pro budování své značky a marketing svých produktů či služeb. Poměrně náročné je také efektivní zacílení reklamy na Facebooku či jiných sociálních sítích.
Like!
Sociální sítě jako Facebook, Twitter či Instagram nabízejí obrovský potenciál pro obsahový marketing i přesně cílenou reklamu. Mnoho firem ale nemá potřebné zkušenosti pro správu svých profilů na sociálních sítích a využití možnosti přímé komunikace se zákazníky a influencery. Marketing na sociálních sítích je samostatnou, náročnou disciplínou, vyžadující přehled a znalosti.
Když se rozhodnete začít sami pracovat se sociálními sítěmi, počítejte se značnou časovou náročností a velmi tenkou hranicí mezi úspěšnou prezentací, a naopak poškozením obrazu vaší firmy.
Práce se sociálními médii nekončí založením účtu na Facebooku – právě naopak. Pokud se pustíte do marketingu na sociálních sítích, je třeba se jim věnovat každý den.
Pro úspěšnou kampaň na sociálních sítích nestačí jen vaše příspěvky, musíte navázat kontakt s komunitou a získat si na svou stranu influencery.
Společnost Herbacos-Bofarma se zabývá výrobou a distribucí léčivých přípravků, kosmetiky, surovin pro lékárny, doplňků stravy a dalších podobných produktů. Hlavním úkolem naší spolupráce bylo rozšířit povědomí o produktech Rybilka Neo a komunikovat jejich vlastnosti, především směrem k rodičům malých dětí.
„S agenturou Focus jsme spolupracovali již na několika projektech, ale tentokrát jsme potřebovali něco speciálního – představit inovovaný produkt s tradičním názvem zcela novým zákazníkům. On-line kampaň na blozích a YouTube se zapojením influencerek se nám velmi osvědčila a do budoucna plánujeme podobným způsobem pracovat i s našimi dalšími značkami a produkty."
Pod vlivem sociálních sítí a internetu obecně se svět médií zásadně mění. Pomůžeme vám tyto změny využít ve váš prospěch a vybudovat vaše media relations: