Sociální média

> Zviditelněte se na sociálních sítích

Sociální sítě jsou fenoménem dneška. Málokterá firma ale umí využít jejich potenciál pro budování své značky a marketing svých produktů či služeb. Poměrně náročné je také efektivní zacílení reklamy na Facebooku či jiných sociálních sítích.

logo

Like!

Lucka Harvánková   /   Social Media

Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě jako Facebook, Twitter či Instagram nabízejí obrovský potenciál pro obsahový marketing i přesně cílenou reklamu. Mnoho firem ale nemá potřebné zkušenosti pro správu svých profilů na sociálních sítích a využití možnosti přímé komunikace se zákazníky a influencery. Marketing na sociálních sítích je samostatnou, náročnou disciplínou, vyžadující přehled a znalosti.

Když se rozhodnete začít sami pracovat se sociálními sítěmi, počítejte se značnou časovou náročností a velmi tenkou hranicí mezi úspěšnou prezentací, a naopak poškozením obrazu vaší firmy.

  • Chcete zviditelnit vaši značku na sociálních sítích?
  • Jsou vaše produkty a služby vhodné pro prezentaci na Facebooku a jiných sociálních sítích?
  • Máte dostatečné kapacity pro pravidelné vytváření obsahu pro sociální sítě a média?
  • Chtěli byste využít možnosti přesného cílení reklamy na Facebooku?
  • Jsou sociální sítě důležitou složkou vašeho obsahového marketingu?

Sociální média v praxi

Práce se sociálními médii nekončí založením účtu na Facebooku – právě naopak. Pokud se pustíte do marketingu na sociálních sítích, je třeba se jim věnovat každý den.

  • Ve spolupráci s youtuberem jsme v sociálních sítích úspěšně propagovali stolní hru.
  • Prostřednictvím fotek na Instagramu a blogů jsme podpořili novou značku kávy.
  • Na Facebooku a YouTube jsme zviditelnili značku dětské kosmetiky.

Pro úspěšnou kampaň na sociálních sítích nestačí jen vaše příspěvky, musíte navázat kontakt s komunitou a získat si na svou stranu influencery.

Z naší práce: Kampaň pro Herbacos-Bofarma

Společnost Herbacos-Bofarma se zabývá výrobou a distribucí léčivých přípravků, kosmetiky, surovin pro lékárny, doplňků stravy a dalších podobných produktů. Hlavním úkolem naší spolupráce bylo rozšířit povědomí o produktech Rybilka Neo a komunikovat jejich vlastnosti, především směrem k rodičům malých dětí.

  • Abychom narušili zažité představy v myslích spotřebitelů, využili jsme v naší on-line kampani influencery.
  • Spolupracovali jsme s maminkami mezi youtuberkami a blogerkami, které se se svými fanoušky na internetu a v sociálních sítích pravidelně dělily o své zkušenosti s produkty Rybilka Neo.
  • Příspěvky o spokojenosti maminek (influencerek) a jejich dětí s Rybilkou Neo bylo možné číst na dvou blozích a zhlédnout na čtyřech YouTube kanálech.
logo

„S agenturou Focus jsme spolupracovali již na několika projektech, ale tentokrát jsme potřebovali něco speciálního – představit inovovaný produkt s tradičním názvem zcela novým zákazníkům. On-line kampaň na blozích a YouTube se zapojením influencerek se nám velmi osvědčila a do budoucna plánujeme podobným způsobem pracovat i s našimi dalšími značkami a produkty."

Petra Hloušková   /   Herbacos-Bofarma

Pomůžeme i vám

Pod vlivem sociálních sítí a internetu obecně se svět médií zásadně mění. Pomůžeme vám tyto změny využít ve váš prospěch a vybudovat vaše media relations:

Poradíme vám, které sociální sítě a média nejlépe korespondují s vaší marketingovou a komunikační strategií.

Pomůžeme vám s tvorbou obsahu a navázáním kontaktu s komunitou i influencery.

Naplánujeme s vámi efektivní reklamní kampaně na Facebooku či v dalších sociálních médiích.

Zaujali jsme vás? Pojďme se nezávazně sejít.


Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.