Regulace, rizika a možnosti nákupu digitálních kampaní pro farmaceutické společnosti

> 7. 12. 2011 od 9:30 do 11:30

Připravili jste kampaň a konečně vám zbývá poslední bod. Stisknout pomyslné červené tlačítko a spustit ji. Ale ouha! Kampaň, která chvíli běžela z ničeho nic neběží! Je problém na straně agentury? Je problém u provozovatele platformy? Co se tedy stalo?

 

To je jedna z mnoha praktických ukázek, kterým se budeme věnovat. 

 

Podmínky pro kampaně propagující léčiva nebo zdravotnické prostředky se v poslední době výrazně změnily. Na webináři, který jsme připravili s advokátní kanceláři KMVS, vás provedeme aktuálními nároky, které byste měli splnit, abyste se vyhnuli všem rizikům. 

 

V průběhu dvou hodin vás provedeme praktickými ukázkami, případovými studiemi, trendy, aktuálními daty i  právní teorií.

Mimo jiné vás čekají tato témata:

  • reklamní systémy Sklik a Google Ads
    • nastavení spolupráce mezi agenturou a klientem 
  • hlavní typy kampaní
    • vyhledávací, obsahová reklama
    • video
    • nákupy
    • nativní reklama
  • obecné zásady inzerce
  • omezení reklamních systémů a inzerce pro pharma produkty 
    • Sklik
    • Google
  • certifikace Google Ads účtu pro medical
  • nejčastější důvody zamítnutí reklam a jak je řešit (praktické ukázky)

Workshopem vás provede:



ING. EVA VESELÁ,FOCUS AGENCY
ING. EVA VESELÁ
Social Media Specialist, Focus Agency

Eva Veselá má za sebou přes 10 let praxe ve správě kampaní na sociálních sítích Facebook a Instagram. Za dobu své praxe realizovala desítky úspěšných projektů.




MGR. LIBOR ŠTAJER
PARTNER KMVS, ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ, S.R.O.

Mgr. Libor Štajer právní praxi vykonává více než 13 let. Specializuje na oblast farmaceutického práva a spolupracuje s řadou významných klientů. 

MGR. LIBOR ŠTAJER,FOCUS AGENCY



ROBERT SVOBODA,FOCUS AGENCY
ROBERT SVOBODA
ŘEDITEL FOCUS AGENCY

Robert Svoboda vede společnost Focus od roku 2000 a podílí se na přípravě projektů nejen pro farmaceutické společnosti.

Nejbližší termín workshopu


Termín:
7. 12. 2011 od 9:30 do 11:30
Kde:
webinář, link zašleme s předstihem
Cena:
1 750 Kč bez DPH



Líbí se vám téma workshopu, ale zvolený termín se vám nehodí? Chtěli byste si podobný workshop uspořádat u vás ve firmě?

Napište nám na focus@focus-age.cz, rádi vám vyjdeme vstříc!

Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.