Nákup a správa digitálních kampaní

> středa 5. 6. 2019 od 9.00 do 11.30

Na workshopu vás seznámíme s aktuálním vývojem komunikace na sociálních sítích. Zjistíte, proč je důležitý obsahový marketing a systematické budování komunit.

Představíme vám pravidla nákupu inzerce na Google a Seznamu i nástroje, kterými si můžete ověřovat, že kampaně projdou schválením těchto provozovatelů.

Poskytneme informace o trendech na mediálním trhu programatických formátů reklamy. Nové informace doplníme inspirativními případovými studiemi.

Mimo jiné vás čekají tato témata:

Trendy v digitálním prostředí

  • Facebook, fenomén, který má odzvoněno?
  • Trendy na Instagramu a IGTV
  • Youtube a co od něj očekávat v 2019?
  • Obsahový marketing
  • Jak budovat komunity a pečovat o ně

Google a Seznam kampaně

  • Jaké zásady provozovatelé vyžadují a jak nejlépe spravovat kampaně?
  • Jak si ověřovat správnost nastavení kampaní?

RTB nákup reklamy

  • Jak efektivně nakupovat online média?
  • Co je RTB reklama a jak ji využívat ve svůj prospěch?
  • Jaké jsou trendy v programatických formátech reklamy
  • Pravidla RTB reklamy

Workshopem vás provede:



Eva Veselá
Eva Veselá

specialistka na online marketing




Petr Mácha

odborník na programatické formáty reklamy

Petr Mácha

Nejbližší termín workshopu


Termín:
středa 5. 6. 2019 od 9.00 do 11.30
Kde:
Focus Agency,
Štefánikova 43a,
Praha 5 - Smíchov
Cena:
4.900 Kč bez DPH



Líbí se vám téma workshopu, ale zvolený termín se vám nehodí? Chtěli byste si podobný workshop uspořádat u vás ve firmě?

Napište nám na focus@focus-age.cz, rádi vám vyjdeme vstříc!

Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.