Obsahový marketing, který neselhává

> čtvrtek 23. 5. 2019 od 12.45 do 18h

Máte pocit, že by vaší značce pomohl obsahový marketing, ale nevíte, jak začít? Máte ideální příležitost udělat si v tom jasno.

Mnoho marketérů se obsahového marketingu bojí. Je to těžké a výsledky nejsou vidět, říkají si. V první části věty mají pravdu, s druhou však nesouhlasíme. Workshop Obsahový marketing, který neselhává I. vám představí, jaké  jsou nezbytné součásti úspěšného obsahového projektu a co ho naopak může odsoudit k nezdaru.

Mimo jiné vás čekají tato témata:

  • Co všechno obsahový marketing dokáže a co naopak nesvede?
  • Co byste měli dělat proto, abyste prohlubovali vazby se zákazníky, budovali si vlastní komunity a získávali doporučení?
  • Co zabíjí obsahové projekty již v počátku?
  • Jaké obsahové příležitosti má vaše značka?

Dostanete velkou dávku inspirace s případovými studiemi napříč trhem. Budeme se vám věnovat. Nečekejte jen jednostranný příliv informací. Od počátku se budete aktivně zapojovat i vy. 

„Nevíme, o čem mluvit. Nejsme tak zajímaví," to jsou jedny z nejčastějších obhajob těch, co se bojí s obsahovým marketingem začít. Kreativní cvičení využívající Value Proposition Design vám pomůže vcítit se do vašeho zákazníka a případně i vytvořit hypotézy vhodné pro tvorbu person. Především ale jednoduše demonstruje, že obsahových příležitostí existuje mnoho a vy sami na ně dokážete přijít. Představený postup vám pak pomůže při dalším budování vaší značky i obsahové strategie.

Budete odcházet domů se zásobou nápadů, jak by mohla vaše značka zlepšit svůj obsah a komunikaci.

Workshopem vás provede:



Petr Michl,FOCUS AGENCY
Petr Michl
šéfredaktor Marketing Journal

Petr Michl - dlouholetý šéfredaktor portálu Marketing Journal a zároveň projektový manažer a konzultant ve Focus  Agency

Navazující workshop Obsahový marketing, který neselhává II.

Skvělá zpráva! Na poznatky získané na workshopu Obsahový marketing, který neselhává I. můžete navázat a dále je rozvíjet v navazujícím workshopu Obsahový marketing, který neselhává II. Budeme pokračovat v započaté práci. Půjdeme ale mnohem hlouběji a při menším počtu zastoupených značek tak, abychom se vám mohli více věnovat.

Základní údaje:

  • čas 9.00 - 18.00, trvání cca 8 hod
  • workshopu se mohou zúčastnit maximálně 3 značky
  • individuální přístup na úrovni konzultace
  • výstup: obsahová strategie pro prioritní cílovou skupinu vaší značky vytvořená na základě frameworku STDC

 

Co vám workshop přinese:

Navážete na to, co jste se naučili na prvním workshopu a vaše nápady budete moct rozvinout.

Bude ideální, když do toho vtáhnete své kolegy.

Budete mít před konáním workshopu dost času na přípravu a zjištění dat, které vám pomohou přijít s co nejlepší obsahovou strategií.

Odrazíme se od frameworku potřeb, obav, očekávání a tužeb zákazníků, který budete mít vypracovaný na základě prvního workshopu.

Vysvětlíme vám princip členění obsahu HERO - HUB - HELP a to, jak s ním pracovat.

Pomůžeme vám vytvořit obsahovou strategii pro prioritní cílovou skupinu na základě frameworku See-Think-Do-Care. Ta vám nastíní vhodný obsah a kanály jejich šíření pro každou fázi nákupního cyklu zákazníka.

 

Cena:

Při účasti jednoho zástupce značky: 5 900 Kč bez DPH

Při účasti dvou zástupců značky: 9 900 Kč bez DPH

Při účasti třech zástupců značky: 11 900 Kč bez DPH

 

Pokud máte zájem o navazující workshop Obsahový marketing, který neselhává II., kontaktujte nás na emailové adrese focus@focus-age.cz.

Stále váháte? Co o workshopu řekli?

Zdeňka Linková z jedné z největších světových developerských společností CBRE.

„Navštívila jsem seminář Focus Agency, Obsahový marketing, který (ne)selhává, vedený Petrem Michlem. Seminář byl určitě přínosný. Dotazník, který jsme během workshopu vyplňovali, mi pomohl si utřídit myšlenky a shrnout si cíle a mise projektu.

Petr vedl seminář v přátelské a veselé atmosféře. Jeho prezentace byly zajímavé, pro mě především díky příkladům z praxe. Seminář pod Petrovým vedením bych doporučila všem, kteří tak trochu tápou, kam se se svým projektem/firmou ubrat, jak s obsahovým marketingem začít a kteří se chtějí podívat, co a jak dělají druzí.“

 

Náš workshop má co dát i zastupcům tak obtížného a regulovaného segmentu, jako je farmacie. Potvrzuje to i Hana Čapková z Eli Lilly and Company.

„Seminář byl veden velmi profesionálně. Petr Michl dobře vysvětlil dané téma a podpořil jeho porozumění mnoha ukázkami z praxe, což se mi moc líbilo. Kurs byl pro mě velmi motivující, donutil k zamyšlení a pomohl v dalším směřování mé práce.“

Bojíte se, že je workshop jen pro velké firmy? Nebojte, Sarah Hüttlová z prodejce dětského zboží Ondálek nás doporučuje.

„Zajímavý, přínosný a inspirativní workshop. Díky malé skupině zúčastněných byl orientován na praxi a na reálné prostředí jednotlivých firem.“

Workshop pro vás bude užitečný, i když už obsahový marketing děláte naplno. Říká to Helena Míšková ze společnosti Country Life:

Absolvovala jsem perfektní workshop, který byl vedený interaktivně a týmově tak, že jsme se mohli všichni jeho účastníci obohacovat svými zkušenostmi a postřehy navzájem. Oceňuji přátelskou atmosféru a přístup i sdílení zkušeností z jiných oborů. Workshop bych doporučila i zástupcům značek, kteří obsahový marketing již dělají. Dá vám příležitost k vytvoření většího nadhledu nad vašimi aktivitami. Country Life vydává vlastní časopis a tvoříme hodně obsahu i pro digitální prostředí, přesto jsem získala mnoho podnětů pro to, jak náš content marketing posunout dál.“

Štěpán Kišš ze společnosti Al-Namura je zodpovědný za komunikaci značky energetických nápojů Big Shock. Ta má skvělou komunikaci v sociálních médiích a výborný videoobsah. Nedávno třeba publikovali video, které mělo na Facebooku za 10 dní více než 1,2 milionu zhlédnutí. Přesto přicházel na workshop s otázkou, kam právě primárně videoobsah posunout dál, a setkání s námi mu pomohlo.

Z workshopu si odnáším lepší utřídění myšlenek ohledně toho, jak náš obsah lépe zapasovat, a zároveň i zamyšlení, jak můžeme s obsahovým marketingem fungovat do budoucna, a jakým směrem se vydat."

Tomáš Vohnický zastává v Komerční Bance nelehkou úlohu. Má na starosti komunikaci tradiční banky v sociálních médiích. I on ocenil, že celý den nestráví účastníci pouhým přijímáním informací, ale zkouší najít obsahové příležitosti, co pomůžou právě jim.

Díky workshopu Obsahový marketing, který (ne)selhává vedeném Petrem Michlem jsem se utvrdil v tom, že některé vize, které mám v hlavě, jsou smysluplné. A o to víc doufám, že projdou exekuční fází a stanou se součástí komunikace naší společnosti. Oceňuji, jak byl workshop vedený. Nikoliv jako série přednášek, ale jako diskuze s ohledem na praktické využití. Obzvláště oceňuji spolupráci a vedení celého dne ze strany lektora."


Milena Chroustová se stará o komunikaci Securitas, světové i české jedničky v poskytování bezpečnostních služeb. Během celodenního setkání získala mnoho tipů, jak mohou s obsahovým marketingem začít.

Během workshopu jsem si uvědomila mnoho obsahových oblastí, v nichž se pro Securitas otevírá velký prostor pro zlepšení: ať už se to týká komunikace k potenciálním zaměstnancům a zákazníkům či v péči o ty stávající. Navíc jsem získala i velké množství tipů, jakým způsobem tento obsah pojmout. Workshop bych proto rozhodně doporučila."

Nezůstaňte se svými znalosti pozadu a přidejte se k nim.

Nejbližší termín workshopu


Termín:
čtvrtek 23. 5. 2019 od 12.45 do 18h
Kde:
Focus Agency,
Štefánikova 43a,
Praha 5 - Smíchov
Cena:
4.900 Kč bez DPH



Líbí se vám téma workshopu, ale zvolený termín se vám nehodí? Chtěli byste si podobný workshop uspořádat u vás ve firmě?

Napište nám na focus@focus-age.cz, rádi vám vyjdeme vstříc!

Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.