3D billboard Nike v Japonsku ohromuje svou propracovaností

23. 3. 2022 | Petr Michl
Reklamní plocha panelu Cross Shinjuku Vision o výšce 3 pater předvádí v 3D prostoru nové modely Nike Air Max. Jde o dechberoucí podívanou.


Zdroj: Nike

26. březen je datum, které se nemusí pravověrným sneaker heads dvakrát připomínat. Jde o tzv. Air Max Day — tedy den, kdy budou představeny nové modely boty Nike z řady Air Max. Všichni ostatní si ale osvěžení paměti zaslouží, a přesně to momentálně poskytuje výjimečná outdoor reklama z Japonska.

Aktuálně je k vidění na již tradičním místě v tokijské čtvrti Šindzuku, na panelu Cross Shinjuku Vision schopném vytvořit iluzi předmětů hýbajících se v 3D prostoru. Tentokrát jde o typickou oranžovou krabici od boty Nike, která praskne a vyskočí z ní nové Air Maxy v několika barevných provedeních, obvykle i s věcmi, které daný model inspirovaly.

Letošní Air Max Day bude 35. výročím tohoto teniskového svátku a v Japonsku by se měly objevit modely s barvami typickými pro určité regiony země.

V reklamě se mihne i Kočka Nyuro

Mimochodem v samém závěru zatáhne oranžovou krabici Nike zpět kočičí tlapka. Ta pravděpodobně patří digitální 3D kočce jménem Nyuro, které je obvyklým obyvatelem daného reklamního prostoru  o rozměrech 155 metrů čtverečních.

Minulý měsíc jsme vás informovali o tom, jak dokáže propagovat několik značek najednou a navíc doslova skákat z mrakodrapu na mrakodrap. Když ji zavoněla polévka s grilovaným tuňákem na digitálním billboardu na mrakodrapu přes ulici, neváhala si pro něj skočit.

Následující video nabízí podívanou z jiného úhlu.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: