5 typů videí, které byste měli zařadit do své firemní prezentace na sociálních sítích

10. 11. 2020 | Milada Zemanová
Ozvláštněte své sociální sítě a oslovte fanoušky některým z 5 typů videí. Získáte jejich pozornost živými videi, tutorialy, dáte jim nahlédnout do zákulisí, vytvoříte pro ně informativní video nebo necháte samotné uživatele vytvářet obsah? V článku vám představíme jednotlivé typy blíže a shrneme jejich přednosti.

Pokud chcete oživit svůj obsah na sociálních sítí, videa jsou sázkou na jistotu. Jsou totiž skvělá pro vyvolání engagementu, ne každý typ je ovšem vhodný pro vaši značku. Představíme vám 5 základních typů a jejich přednosti. Můžete si pak vybrat, jestli se přikloníte k live videím, tutorialům, informativním videím, ze zákulisí nebo videím od samotných uživatelů .

Live videa

Organický dosah na Facebooku je už dlouho mizivý. V případě pořádání živého vysílání to ale tak úplně neplatí. Pro všechny, co mají velký počet fanoušků či followerů, je živé vysílání – nejen na modrobílém sociálním médiu – skvělým způsobem, jak je oslovit.

Tematicky mohou fungovat kratší formáty ve formě pohledu ze zákulisí, představení nových produktů či oznámení důležitých novinek. Slušný úspěch mohou mít ale i delší stopáže, například u rozhovorů. Velice úspěšně využívá Facebook Live videa e-shop SkopokojenýPes.cz, který v rámci své TV Tlapka vysílá naživo hlavně rozhovory s odborníky, kterých se mohou doptat diváci.

Ten samý princip při rozhovorech se specialisty na výživu je úspěšným formátem portálu, Vím, co jím, obsahového projektu stejnojmenného loga kvality potravin, který je realizován vydavatelem Marketing Journalu, komunikační a PR agenturou Focus Agency.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: