'Křičte své vlastní jméno' – billboard u kanadské dálnice mění puritánský přístup k ženskému orgasmu

21. 3. 2019 | Kristýna Vozková
Billboardy zobrazující dámské erotické pomůcky jste v USA a Kanadě na veřejnosti zrovna často nepotkávali. Tato reklama společnosti WOW Tech Group ovšem díky vychytralému sloganu otevřela ženskému orgasmu cestu do světa marketingu.

Vyvěsit si v U.S.A. nebo Kanadě reklamu na dámské erotické pomůcky může být pořádný oříšek. Nikdo vám to sice nezakáže, ale na její umístění v městských hromadných prostředcích nebo na veřejných prostranstvích můžete nejspíš rovnou zapomenout. Společnosti zaměřující se na uspokojování erotických potřeb žen se totiž i ve 21. století často setkávají s diskriminací ze strany poskytovatelů reklamních ploch.

„Můžete sex použít k prodeji prakticky čehokoliv, pokud však nejde o uspokojení žen,” uvedla Stephanie Keatingová, manažerka marketingu ve společnosti WOW Tech Group, vyrábějící právě erotické pomůcky pro ženy. Její frustraci s nepsanými pravidly reklamy zvyšuje i fakt, že podle jejího názoru je uspokojení mužů moderní společností přijímáno jako něco zcela přirozeného. „Když se však snažíte propagovat sexuální potěšení žen a všechny výhody, které s tím souvisí, jste zvyklí na odmítnutí,“ dodala.

V mnohém za to může chytrý slogan „Křičte své vlastní jméno” (Scream your own name”). Není totiž ani trochu prvoplánovitý. Womanizer je primárně označení pro chlapa, co to umí se ženami. Produkt na billboardu nemá typicky falický tvar. Pro pochopení toho, že slogan odkazuje na ženskou masturbaci, musíte trochu potrápit mozek. Nebýt růžové barvy, možná by to dokonce trvalo o nějakou sekundu déle, než by bylo u billboardu záhodno. Takto se ale jedná o mistrovskou copy.

„Ke každému nákupu médií přistupujeme s obavami, protože vlastně nikdy nevíme, zda naše investice nakonec spatří světlo světa. Bez ohledu na typ média byly naše reklamy vždy cenzurovány, i když neobsahovaly žádný explicitní nebo sugestivní obsah,“ popisovala dále Keatingová. Pro většinu agentur je takovýto obsah i v dnešní době příliš choulostivý. Spoluzakladatelka agentury The Garden, Shari Walczak, však propagaci ženské sexuality podporuje. „Uvědomovali jsme si od začátku potenciál a hodnotu této značky. Jsme společnost, která věří v důležitost sexuálního uspokojení, v posílení postavení žen a také v rozvoj a udržování partnerské intimity”, objasnila postoj agentury Walczak.  

Podle dostupných informací WOW Tech Group své úsilí touto kreativou nekončí. V dohledné době by měla vzniknout další reklama a ta stávající by měla zůstat na svém místě do roku 2020. Pokud se přeci jen nenajde nějaký puritán, kterého bude její přítomnost u QEW pohoršovat a nebude usilovat o její odtranění.

Zdroje: adweek.com, adsoftheworld.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: