Aplikace Firma jako tým stmeluje kolegy s pomocí výzev

23. 11. 2020 | redakce
Vytvořit ten správný firemní tým není nic jednoduchého a se vzestupem práce na dálku spojeným s koronavirovou pandemií to platí ještě dvakrát tolik. Aplikace Firma jako tým se s tím snaží pomocí s využitím funkcí, na které jiné nástroje zaměřené primárně na komunikaci ve firmě příliš nemyslí.

„Co potřebuje tým pro to, aby byl ještě lepší? Motivaci. Inspiraci. Výzvy. Sdílení. Poznávání. Důvěru. Pokud dokážete těchto šest hlavních esencí správně namixovat, můžete mít vyhráno. O to víc, když si lidé vytváří motivaci sami,“ říká majitel PR a komunikační agentury Focus Agency, s. r. o. Robert Svoboda, který za vznikem aplikace Firma jako tým stojí. Myšlenka rozvíjet firemní kulturu skrze aplikaci ho napadla na jaře, v době rozpadu mnoha firemních týmů kvůli pandemii a vyhlášenému stavu nouze. Uvědomil si, že existuje řada spolehlivých komunikačních kanálů, ale chybí tu něco, co by pomohlo dělat z firmy tým. Ten jde dle něj budovat formou výzev, které mohou v aplikaci nabírat mnoho podob. 

Výzvy mohou být zaměřené na dobrovolnické a CSR akce, ale třeba i na kulturní tipy nebo doporučení na nejlepší restaurace v okolí. „Je velmi zajímavé sledovat, jak výzvy v aplikaci a jejich plnění prokazatelně propojují lidi v reálném světě. Plnění výzev podněcuje zájem, lidé se vzájemně podporují a mnohem více se zajímají jeden o druhého. To se odráží v dobré komunikaci v týmu a ve společné práci na projektech. Z pohledu manažera mi tento nástroj přesně splňuje moje očekávání — mít ve firmě motivované a spolupracující lidi,“ dodává Robert Svoboda detail z jeho agentury s tím, že z dosavadního testování je patrné, že aplikace Firma jako tým skutečně posiluje vztahy mezi členy a buduje firemní kulturu.

„Aktivity respektují zájmy jednotlivců. Každý uživatel si může vytvořit vlastní program a přizvat k němu svého kolegu nebo tým. Společnými silami pak plní aktivity nebo naopak vzájemně soutěží o nejlepší výsledek. Je komfortní pro každého. Pro extroverta i introverta,“ dodává Svoboda další detaily.


Ukázky typů výzev

Přínosy aplikace pocítí i malý tým, obzvláště u velkých společností s větším množstvím zaměstnanců ovšem dokáže zprostředkovat interakce, ke kterým „v běžném provozu“ příliš nedochází. Budování lidské a týmové soudržnosti je o to důležitější s rozmachem práce na dálku, která je v současné situaci pro velkou část lidí spíše vynuceným stavem než osobní volbou.

Firma jako tým je připravena pro mobilní telefony s operačním systém Android i iOS. Focus Agency počítá s tím, že bude klientům dodávat verzi s jejich firemních barvami a logem a zároveň dokáže poskytnout i zaškolení administrátora aplikaci či přípravu sady aktivit odpovídající charakteru konkrétní společnosti.

V současnosti nabízí zkušební verzi na 30 dnů. V jejím rámci si mohou zájemci vytvořit aktivity, soutěžit, zapojit ostatní, sdílet výsledky, komentovat, ale především si ověřit, že Firma jako tým bude pro jejich společnost přínosná. 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.