Audio místnosti Spaces se začínají otevírat světu. Bude Twitter nový Clubhouse?

5. 5. 2021 | Barbora Vičarová
Ani Twitter nezůstává s audio obsahem pozadu. Jeho povídací místnosti Twitter Spaces nově mohou zakládat všichni uživatelé, kteří mají alespoň 600 followerů.

Není tomu tak dávno, co zaznamenala velký úspěch nová sociální síť zaměřená na audio, Clubhouse. Povídací místnosti díky omezení kontaktů v pandemii rostou i na dalších platformách, jako je třeba Discord, a Twitter už delší dobu naznačuje, že nehodlá být pozadu. Novinka Twitter Spaces se nyní otevírá stále více uživatelům a ukazuje nové funkce, ve kterých rychle kopíruje trendující praktiky ve světě audioobsahu a snaží se v něm získat prvenství. 

O Twitter Spaces už se mluví od března tohoto roku, kdy bylo možné chodit poslouchat do testovacích místností, které hostoval přímo Twitter nebo jím pověřené osoby. Nově však své vlastní Twitter Spaces mohou zakládat všichni uživatelé, kteří mají alespoň 600 followerů. Právě toto omezení je dost možná inspirované kritikou sítě Clubhouse, která ztratila na své zajímavosti právě tím, že místnosti může zakládat kdokoliv a uživatel se pak musí brodit stovkami místností, kde neznámí lidé mluví o ničem. 

Twitter jde naopak jasně pouze po celebritách, influencerech a obecně uživatelích, kteří už mají svou fanouškovskou základnu, a tudíž se dá předpokládat, že tvoří zajímavý obsah a mají co říct. Sám Twitter k tomu v tiskové zprávě uvádí:

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články: