Billboard propagující horory od Netflixu se stal až strašidelně reálným

26. 7. 2021 | Petr Michl
Jdete po ulici a na billboardu po vašem boku vás začne pronásledovat podivná postava v červené kápi. A až dojdete na hranu billboardu, tak… Zbytek tohoto lekavého PR stuntu z ulic Milána si raději prohlédněte sami.


Zdroj: Netflix

Jdete po ulici a na billboardu po vašem boku vás začne pronásledovat podivná postava v červené kápi. A až dojdete na hranu billboardu, tak… Zbytek tohoto lekavého PR stuntu z ulic Milána si raději prohlédněte sami.

PR stunty na veřejnosti jsou velmi často postavené na překvapení, na vyvolání silných emocí od nic netušících účastníků hry vyvolané zpravidla reklamní agenturou. To je v tomto případě Publicis Italy, které od svého klienta, Netflixu, dostal poměrně lákavé zadání: vytvořit PR stunt na podporu hororu. A ano, vyšla z toho pořádná „lekačka“.

14. července na Netflixu vyšel film režisérů Roberta De Fea a Paola Strippoliho, A Classic Horror Story. Pro podporu tohoto díla i dalších hororových snímků Netflixu vydávaných v rámci Léta hororu (Summer of Horror) přišla agentura s velkým LCD panelem po straně chodníku italského Milána. Záhadná postava v červené kápi na něm sledovala každého, kdo šel kolem. Co se stane poté, co došli na kraj reklamy, se dozvíte ve videu níže.

S takovouto formou leknutí si tvůrci kampaně říkali o „infarkt na scéně“. Zdá se ale, že se nakonec celý stunt obešel bez náhlých srdečních příhod.

Bojíš se? Stiskni Andymu ruku

Trailer samotného hororu vypadá jako klasická hororová podívaná ne jen podle názvu.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR Guerilla marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články: