Billboardy po celé Británii děkují lékařům a dalším zaměstnancům v první linii

6. 4. 2020 | Kristýna Vozková
Lékaři, zdravotní sestry, řidiči nebo prodavači — ti všichni si v současné situaci zaslouží obdiv. V Británii jim děkují na billboardech po celé zemi.

Ne každý může být v těchto dnech ukrytý v bezpečí svého domova. Lékaři, zdravotní sestry, řidiči nebo prodavači jsou každý pracovní den vystaveni vyššímu riziku nákazy onemocněním Covid-19, ať už v práci nebo jen při cestě do ní, ke které mnozí z nich využívají i nadále městskou hromadnou dopravu. 

O tom, že si zbytek země jejich práce váží, se mohou nyní přesvědčit při pohledu na velkou část reklamních ploch na budovách, ale i v metru a u autobusových zastávek po celé zemi. Ty totiž hlásají černé na bílém v úsměvném slangu: Díky těm v crocskách, co se starají o pacienty, se zavěšeným stetoskopem, těm hrdinům, co třídí odpad, posílají dopisy, vyplňují lékařské předpisy, doplňují zboží do regálů, řídí náklaďáky a doručují ruličky od toaleťáku.” (‘Thank you to our croc wearin’, patient carin’, stethoscope slingin’, bin collectin’, letter postin’, prescription fillin’, shelf stackin’, lorry drivin’, loo roll deliverin’ heroes.’)

Tuto unikátní outdoorovou kampaň s názvem „Grateful Britain” vytvořila ve spolupráci s reklamní agenturou Mother společnost Outsmart, která zprostředkovává pronájem reklamních ploch,  a využila k ní plochy patřící společnostem Alight Media, blowUp, Clear Channel, ECN, Elonex, Emerge Advertising, JCDecaux, Mass Media, Maxx Media, Ocean Outdoor a UKBillboards. Speciální poděkování bude na billboardech po celé Anglii k vidění během dubna i května, současně kampaň poběží i na sociálních médiích. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: