Burger King novou reklamou překvapivě necílí na zákazníky, ale na své zaměstnance

28. 5. 2020 | Eva Dragulová
V pandemii se řešilo především bezpečí zákazníků. Burger King však myslel i na své zaměstnance. A rozhodl se jim poděkovat – reklamní kampaní na jejich počest, kterou umístil v 6 800 pobočkách.

vzkazy

Být lovebrandem pro zákazníky i zaměstnance zároveň není úplně jednoduchá věc. Burger King se o to ovšem pokouší a svým gestem trochu aspiruje na zaměstnavatele roku. Aby poděkovali svým zaměstnancům za jejich neskutečné pracovní nasazení v době karantény, firma vyzvala své zákazníky, aby při objednávání na terminálu nechali zaměstnancům Burger Kingu děkovný vzkaz.

Dojemné díky od zákazníků

A výsledek? Za tři dny shromáždili 5 100 vzkazů. V pondělí 25. května se v Americe slavil Den obětí války. A přesně tehdy zveřejnili v pobočkách Burger Kingu tyto zprávy od zákazníků svým zaměstnancům. Jak? Na digitálních tabulích s menu si pracovníci Burger Kingu mohli pročítat, co hezkého jim zákazníci přejí. „Od jednoho výjimečného pracovníka druhému. Díky.“  nebo „Naše rodina děkuje té vaší!“ a podobné dojemné vzkazy. Kampaň „From your home to ours“, kterou má na svědomí reklamní agentura David Miami, se bude zobrazovat v 6 800 restauracích Burger Kingu až do pátku 29. května.

Burger King je při reakcích na aktuální dění králem 

Burger King obecně umí skvěle pracovat s krizovou komunikací a celkově reakcemi na aktuální situace. Připomeňme si třeba jejich poloshnilý burger dokazující, že neobsahuje žádné umělé konzervanty, nebo Whopper zdarma lidem z Bronxu, kteří trpěli přílivem fanoušků kvůli megahitu Joker.

burgr

Když udeřil koronavirus, spustil Burger King s agenturou FCB kampaň „Stay away of the Whopper“, v níž nabádal fanoušky ikonického burgeru, aby raději zůstali doma, a navíc jim nabídl 10 dolarů na donášku jídla až ke dveřím. Nesmíme ani zapomenout, že věnoval čtvrt milionu burgerů veškerému zdravotnickému personálu.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: