Burger King ukazuje řádění zákazníků při nočním provozu. Propaguje tím dovážku jídla

11. 8. 2020 | Petr Michl
Noční a ranní směna ve fast-foodu, to obvykle není nic na posílení víry v lidstvo. Burger King se nebojí sebeironie a poskládal záběry lidí pod vlivem alkoholu, drog nebo jen blbých nápadů, kteří dělají v jeho restauracích v noci pozdvižení. Co s tím chce dokázat? Abyste si objednali jídlo domů.

 

Burger King už v mnoha kampaních dokázal ukázat ne zrovna naleštěnou realitu, a přesto z toho vytěžit pozitivní sentiment. Zvládá to, i když se to týká dění v jeho vlastních pobočkách. To zachycuje i poslední kampaň z Brazílie ukazující noční řádění zákazníků.

Když se lidi opijí nebo si dají něco silnějšího, nemusí to vypadat zrovna civilizovaně ani v restauracích fast-foodového řetězce Burger King. Záběry z nočního provozu v Brazílii ukazují pohazování hranolky po ostatních, rvačky, opilecké sportovní klání při srážení se s dopravními kužely na hlavě, stahování kalhot nebo rovnou návštěvu sebevědomého naháče.

Poučení je jasné, toto nutně zažívat nechcete.

A dokládá to i závěrečný claim:

Noční dovážka

To nejlepší z BK

Bez toho nejhoršího z BK

 

Film ukazuje přesně to, co se dříve dělo v noci v restauracích Burger Kingu. Scény jsou složené z materiálu nalezeného na internetu, od videí poslaných zákazníky a těch zachycených naším týmem před pandemií v restauracích Burger Kingu,“ vysvětlil Rafael Donato zastávající pozici creative vp v agentuře David São Paulo, která za kampaní stojí.

Samozřejmě vás může napadnout, že teď tedy bude muset počet dovážek vyvážit počet potenciálních klientů nočních provozů Burger Kingu, kteří si jejich návštěvu nyní rozmyslí. Se stavem pandemie koronaviru v Brazílii je nicméně mnoho restaurací řetězce zavřeno nebo s omezeným provozem. Důraz na dovážku jídla i využívání této služby je proto výrazně vyšší.

Thais Souza Nicolau, Burger King communication and innovation director, k tomu říká:   

„Jsme vždy naladěni na chování našich zákazníků, abychom mohli poskytnout nabídky a služby odpovídající jejich potřebám. V průběhu několika posledních měsíců jsme na našich kanálech v sociálních médiích opakovaně viděli komentáře lidí, kterým chybí návštěvy našich poboček, rozhodli jsme se proto přijít v této kampani s našimi zahanbujícími situacemi a nabídnout našim zákazníkům během pandemie trochu humoru.“

Hořící Burger King

Burger King se sebeironického tónu rozhodně nebojí. Grand Prix v kategorii Print na Cannes Lions si například v roce 2017 vysloužily reklamy zachycující hořící restaurace Burger Kingu s vysvětlením, že se jim toto stává mnohem častěji než u konkurence. Proč? Protože na rozdíl od ní pečou burgery na otevřeném plameni.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: