Co s pandemií? Vládní kampaň za ní chce udělat tečku

16. 2. 2021 | Petr Michl
Udělejme tečku za vyčerpáním, strachem i nejistotou, říká kampaň od servisní organizace Asociace komunikačních agentur, ARAs. Podívejte se na vítěze výběrového řízení na vládní kampaň na podporu očkování proti nemoci COVID-19. Naplno se rozjede nejdříve od dubna.

Podstata vládní kampaně na podporu očkování proti nemoci COVID-19 se začíná rýsovat. Úřad vlády ČR si jako dodavatele vybral návrh ARAs, servisní organizace Asociace komunikačních agentur (AKA). Ten vznikl na hackathonu iniciativy Cesta ven a staví naslovní hříčce tečky, kterou může udělat očkování za pandemií a negativními jevy, které jsou s ní spojené. Vizuály kampaně byly představené včera na tiskové konferenci, spuštění kampaně směrem k veřejnosti nicméně nastane nejdřív v dubnu.

Marek Hlavica, ředitel AKA a jednatel ARAs, uvedl:

„Tečka symbolizuje konec a zároveň naději na nový začátek. Jestli existuje něco, na čem se dnes shodne celá společnost, je to touha ukončit trápení a nepříjemnosti spojené s pandemií. Očkování je právě tou pomyslnou tečkou, která nám dá šanci tohle těžké období uzavřít.“  

Kampaň má mít tři fáze odrážející dostupnost vakcíny pro jednotlivé části společnosti. První fáze spojená s očkováním seniorů a zdravotníků v první linii má za cíl „pouze“ podávat o očkování relevantní informace, aby se lidé rozhodli. Druhé fáze, kdy bude očkování dostupné již pro širší veřejnost, chce vybízet k včasné registraci s tím, že „teď je čas pro nás všechny“. Třetí fáze kampaně se zaměří na ty, co mají k očkování výhrady.  Sdělí jim, že „bez nich to dohromady nedáme“.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články: