CrossFit Colliery nastavil český rekord pro crowdfundingové kampaně. Vybral 1 milion Kč za méně než 3 hodiny

11. 3. 2021 | Milada Zemanová
Ostravský gym se inspiruje Železnou koulí. Vybírá na svůj „návrat do budoucnosti" miliony na Hithitu. S kampaní mu pomáhají i herci z divadla Mír.

Koronavirová pandemie trvá již více než rok a bohužel pro řadu podniků se nese ve znamení finančních obtíží. Dlouhodobě jsou uzavřena například i fitcentra, posilovny a stejná situace platí i pro ostravský CrossFit Colliery. Členové tohoto gymu se ale rozhodli se situací něco dělat a založili na webu Hithit.cz kampaň Back To The Colliery, která se stala nejrychleji splněným crowdfoundingovým projektem na českém trhu. Během necelých tří hodin se v rámci kampaně vybral 1 milion korun a v době publikace článku se vybraná částka blížila 2 milionům. 

K založení kampaně crossfitové centrum Colliery inspiroval velice úspěšný počin od hardstyle gymu Železná koule, která v loňském roce také založila kampaň na Hithitu. Železná koule splnila svůj finanční cíl na 1 214 %, celkově vybrala přes 6 milionů Kč od 1 916 lidí. První milion získala za 4 hodiny od spuštění kampaně, díky celkovým financím se stala druhým nejúspěšnějším projektem na zmíněné crowdfundingové platformě, hned za poslední kampaní DVTV.

Je více než jasné, že lidem cvičení chybí a rádi podpoří kvalitní a zajímavé projekty, a právě takovým rozhodně Back To The Colliery je. Celá kampaň odstartovala humorným videem, ve kterém hostují herci z ostravského divadla Mír, a jenž je částečně inspirován filmem Návrat do budoucnosti. Aktuálně je cíl této kampaně naplněn na 480 % a rozhodně nekončí.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: