Cvičte doma! Značky jako Puma či Nike horují v době korony za trénink v obýváku

27. 3. 2020 | Eva Dragulová
Velké sportovní brandy se rychle adaptovaly na pandemickou situaci. Chtějí lidi, kteří kvůli koronaviru povětšinou sedí doma, podpořit a motivovat, že hýbat se mohou i mezi čtyřmi stěnami a s rodinnými příslušníky. Jak teď komunikují na sociálních sítích?

Pandemie (nejen) do veřejného života hodila ostré vidle. Má už celou řadu sportovních obětí – například zrušené mistrovství světa v hokeji či letní olympiádu v Tokiu, která se o rok posouvá. Adidas, Nike, Under Armour nebo Puma proto vymýšlí způsoby, jak se dostat ke svým zákazníkům a jak je v současné karanténní situaci co nejvíce udržet nad vodou. Protože endorfiny z pohybu dodávají člověku nezanedbatelnou dávku optimismu, který teď navíc všichni nutně potřebujeme...

Namísto obvyklých příspěvků na sociálních sítích teď Nike, Adidas a Under Armour lehce pozměnily styl komunikace a momentálně se zabývají spíš obsahem, který reflektuje současnou světovou situaci, než že by „tlačili“ na promo svých produktů. Své běžné kreativní marketingové posty teď uložili na chvíli „k ledu“. 

Tak třeba značka Nike vypustila slogan: „Pokud jste někdy snili o tom, že budete hrát před milionovým obecenstvem, vaše šance je nyní tady! Hrajte uvnitř, hrajte o svět.“ Někteří ambasadoři Nike jako fotbalista Cristiano Ronaldo nebo golfista Tiger Woods zveřejnili na svých Instagramech fotky, jak „sportují vevnitř“.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: