Další pokračování kampaně Shot on iPhone vás provede petrohradskou Ermitáží

16. 3. 2020 | Petr Michl
Jak si užít kulturu i v čase karantény? Zajděte si do druhého největšího muzea světa, do petrohradské Ermitáže.

Ostré záběry 588 mistrovských děl natočených za více než 5 hodin na iPhone vám zprostředkuje nová kampaň společnosti Apple.

Ta je dalším zářezem konceptu Shot on iPhone, kdy kampaň přináší důkaz místo slibů. Fotografie z iPhonu se tak v minulosti dostaly na billboardy ve světových metropolích a zazářily i spoty, které ukázaly videoschopnosti prémiového telefonu. O ty jde i tentokrát. Kampaň zprostředkovávající prohlídku slavnou Ermitáží v Petrohradu je ale zároveň testamentem výdrže baterie modelu iPhone 11 Pro, která prý po dotočení hlásila nabitou stále 19 %.

Nejednalo se přitom o rychlé natáčení. Prvně vám nabídneme trailer představující, co vše můžete ve druhém největším muzeu světa potkat.

Značnou částí sbírky pak zprostředkovává video, které přesahuje stopáží 5 hodin a 19 minut.

Nejde přitom o nějaké neodborné hrkání telefonem. Videozáznam si lze bezbolestně užít a potěšit své oči pohledem na výjimečné umělecké kousky druhého největšího muzea světa (před ním je jen pařížský Louvre, pozn. red.). Výjimečná byla i produkce tohoto díla v režii TBWAMedia Arts Lab, prý proběhla v době od zavření muzea v pondělí do jeho otevření v úterý. Celý záznam je prý dokonce dílem na jeden záběr. To přináší obdiv i jisté limity, přesto jde o povznášející podívanou.

Tip redakce: S Googlem do Národního divadla

Pokud se vám nechce trávit hodiny v Ermitáži a upřednostňujete kulturu v Česku, stejně vám v době řádění koronaviru nezbude nic jiného než virtuální náhražky. Existují dokonce i pro návštěvu tzv. „zlaté kapličky“, tedy Národního divadla v Praze.

Sice nejde přímo o náhradu divadelního představení, ale obdiv vyvolávají už jen interiéry naší první scény. Ty nedávno nasnímal Google pro svůj Street View. Můžete si tak prodhlédnout například tyto části:

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: