Daniel Craig rozhodně není James Bond – alespoň to ukazuje nová reklama na Heineken

16. 1. 2020 | Kristýna Vozková
Agent 007 si možná poradí se vším, Daniela Craiga ale dokáže jeho herecké alter ego v běžném životě pěkně potrápit. Inu jak ukazuje nová reklama Heineken – jednou James Bond, navždy James Bond.

 

Vypadá to, že nálepky speciálního agenta 007 se jeho představitel Daniel Craig už nezbaví. Tuto skutečnost si vzala v nové reklamě na pivo Heineken na paškál italská pobočka agentury Publicis. Spot s příhodným názvem Daniel Craig vs. James Bond totiž humorným způsobem poukazuje na to, do jak nepříjemné situace může Daniela jeho (nejspíše už doživotní) pouto s postavou Jamese Bonda přivést. Zatímco jeho hrdina dokáže s grácií v obleku vyprášit kožich všem zlosynům světa, jeho protagonistu pořádně potrápí i ztráta cestovního pasu. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: