Dove chce v nové kampani dostat skutečnou krásu do spotů konkurence

26. 3. 2021 | Barbora Vičarová
Značka Dove pokračuje ve svém dlouholetém poselství vyobrazování reálné krásy. V nové kampani se rozhodla dostat skutečné ženy do povědomí tím, že za jejich obsazení v reklamě konkurentům klidně zaplatí.

„Jsi moc malá, tmavá, tlustá, netypická…,” to vše slýchají ženy na castinzích do reklamních spotů, které hledají průměrnou a konformní krásku, která nevybočuje. A právě proto pak v reklamách vídáme jeden stereotyp, kvůli kterému se mnoho žen cítí podřadněji nebo méněcenně. Právě s vyobrazováním ženy v reklamním prostoru se rozhodla zatočit značka Dove, a přichází tak společně s madridskou agenturou LOLA MullenLowe s novou kampaní s názvem It’s On Us (Je to na nás). 

Jádrem kampaně je nápad infiltrovat se do reklamního prostoru pomocí castingových videí s netypicky krásnými ženami. Ty Dove rozeslal reklamním agenturám a firmám společně s informací, že pokud právě tyto ženy obsadí, Dove modelkám zaplatí za jejich práci místo konkurenta. 

Sophie van Ettinger, globální viceprezidentka Dove, vysvětluje:

„Dove už více než 60 let podniká kroky, které představují světu skutečnou krásu a pracuje na rozbíjení stereotypů. Z výzkumu víme, že pokud se ženy necítí zastoupeny, může jim to bránit v dosažení jejich plného potenciálu. Dopady toho jsou obrovské a negativně ovlivňují zdraví, kariéru a vztahy žen. Jako akční značka, která neustále zpochybňuje omezené ideály krásy, je naší povinností pomáhat ostatním, aby v reklamě viděli reprezentaci všech možných druhů krásy.“

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: