Facebook testuje možnost zasílat reklamní e-maily na fanoušky Stránek

4. 6. 2020 | Barbora Vičarová
Pokud používáte mobilní aplikaci Správce stránek pro svoji stránku na Facebooku, pravděpodobně se brzy dočkáte možnosti zasílat z Facebooku také e-mailové reklamní newslettery. Jak vše funguje a co to pro marketéry znamená, se dozvíte v článku.

Facebook se pravděpodobně chystá proniknout do vod e-mailingu. Podle náhledů, které kolují mezi marketéry, velmi pravděpodobně totiž testuje zajímavou novinku pro stránky a to přímé posílání reklamních e-mailů skrze vaši Facebookovou stránku. 

Facebook v poslední době ve velkém pracuje na inovacích v reklamních aplikacích, jako je Business Manager nebo Creator Studio, a přidává novinky, které by marketéři mohli v rámci facebookové reklamy využívat. V rámci mobilní aplikace Správce stránek (Pages App), která se dá stáhnout na iOS i Android a dá se napárovat na počítačovou verzi, tak přichází s mnoha novinkami a snaží se správcům sociálních sítí nabídnout na jednom místě funkce, pro které zatím ve velkém využívali nástroje třetích stran.

A právě v této mobilní aplikaci se nyní uživatelům objevila i nová záložka s názvem Marketing Emails neboli reklamní e-mailing.

Pokud v aplikaci přidáte e-mail, který je spojený s danou facebookovou stránkou, bude vám umožněno nahrát vaše e-mailové kontakty pro tvorbu mailingové databáze také na Facebooku. Poté, co potvrdíte, že všechny přidané kontakty vám daly svolení k zasílání reklamního obsahu, bude vám umožněno jim zasílat e-maily přímo z aplikace. V rámci Správce stránek si pak můžete vytvořit svůj vlastní e-mail, zatím ve velmi jednoduché verzi s nadpisem a vlastním textem. Uživateli pak přijde z domény business.mailbyfb.com, z adresy, která je spjatá s vaší stránkou. 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články: