Facebook umožní nákupy i ve Skupinách

15. 11. 2021 | Petr Michl
Skupiny na Facebooku jsou místem vyššího engagementu ve srovnání s feedem. Nyní půjde tento potenciál snadněji přetavit i v prodeje přímo na platformě.

Obchody na Facebooku a Instagramu (tedy Facebook a Instagram Shops) dle údajů z letošního léta měsíčně navštíví více než 300 milionů návštěvníků. Nyní chce Meta umožnit nákupy přímo na platformě i v rámci Skupin (Facebook Groups). Obchody ve Skupinách budou navíc vylepšené o funkce doporučování produktů.

Upozornění na Obchod půjde vložit jako „Shop tab“ přímo v rámci „menu“ Skupiny pod její cover fotografií.Samostatný panel s produkty pak pomůže lépe ukázat vybrané produkty.

 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: