Facebook zveřejnil bližší informace o vlastní newsletterové platformě

19. 3. 2021 | Milada Zemanová
Rozesílání newsletterů zažívá svůj boom a větší platformy v něm chtějí svůj podíl. Facebook připravuje vlastní platformu, která má mimo jiné umožnit rozesílat newslettery fanouškům Stránky a členům konkrétní Skupiny.

Twitter na konci ledna letošního roku koupil mailingovou platformu Revenue a plánuje svým uživatelům umožnit rozesílat tolik oblíbené e-maily. Do rozesílání newsletterů se plánuje zapojit i Facebook, který vyvíjí vlastní platformu. Ta má umožnit autorům vytvářet své vlastní newslettery a následně je rozesílat. Tyto rozesílky by měly podpořit tvůrce obsahů, aby více monetizovali svou tvorbu.

Facebook k plánovanému nástroji uvedl:

„Spisovatelé, odborníci a novináři publikují stále více obsahu a my chceme co nejvíce podpořit růst jejich online podnikání. V následujících měsících představíme pro americký trh novou platformu, která podpoří autory a umožní jim oslovit širší publikum.”

Nástroj na tvorbu a rozesílání newsletteru od Facebooku by měl nabízet různorodé variace šablon, takže si autoři budou moci vytvořit svůj vlastní jedinečný styl. Dále by měly být k dispozici různé možnosti rozesílání a prezentace. Mezi nimi například:

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články: