HP připomíná, že svátky patří blízkým lidem a ne displejům

26. 11. 2019 | Milada Zemanová
Zahrajte si bingo, malujte nebo třeba pečte, ale nekoukejte pořád do mobilu. Tak zní vánoční poselství společnosti HP, která ve své nejnovější kampani přezpívala starou křesťanskou anglickou koledu. Její nová verze reaguje na dnešní dobu a závislost na sociálních sítích.

Stává se vám, že se setkáte s přáteli a místo společně stráveného času každý zírá do svého mobilního telefonu? Návštěva vánočních trhů se mění v sérii sdílení fotografií na sociálních sítích? Právě na tento nešvar upozorňuje společnost Hewlett-Packard (zkráceně HP) ve své nejnovější kampani s názvem Print the Holidays (Vytiskni si svátky, pozn. redakce) a připomíná, že by lidé měli raději trávit čas spolu, a ne se svými telefony.

Píseň, která zní celým spotem, je alternace staré anglické kolegy s názvem 12 vánočních dnů. V originální verzi jednotlivé sloky metaforicky znázorňují křesťanské hodnoty. V této variantě od HP však jednotlivé dny reprezentují chatování, sbírání lajků a další aktivity spojené s chováním v online světě. V polovině videa však začne na mobilu zbývá už jen 5 % baterie a postupně však převládají aktivity bez displejů a technologií a vítězí čas strávený s rodinou.

Na spot se podívejte ve videu níže

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články: