I plus size ženy si zaslouží menstruační kalhotky, co jim sedí. Kampaň značky Thinx se je nebojí ukázat

18. 6. 2021 | Eva Dragulová
Časy se mění. Pomalu, ale jistě. Když dnes značky spodního prádla propagují nové kolekce, konečně myslí svou nabídkou také na ženy, jejichž postavy nemají všeobecně ideální míry. Thinx svou kampaní dává vědět všem ženám, že se na jejich prádlo mohou spolehnout.

Dokonalí andílci od Victoria Secret už netáhnou. S nimi se běžné ženy těžko dokázaly ztotožnit. Nový trend je ukazovat prádlo na skutečných ženách, které potkáme v tramvaji nebo na ulici. Na ženách, které nemají dokonalé míry, ale právě ty si potřebují značky naklonit. Když značka Thinx v roce 2013 s menstruačními kalhotkami začínala, bylo obvyklé ve veřejném prostoru zpodobňovat menstruaci pomocí obligátní modré tekutiny a vůbec to bylo tabuizované téma. Ale její revoluční přístup k tématu a udržitelnost produktu si získaly své zákazníky.

 

O 8 let později je jedním z hlavních cílů značky vyrábět spodní prádlo pro všechna těla. Thinx zveřejnila na sociálních sítích sérii fotek s modelkami oblečenými do prádla v plus size velikostech. Crystal Zerrennerová z managementu k tomu říká:

 

„Jako společnost, která vyrábí menstruační kalhotky, chceme, aby vám skvěle seděly, protože jen tak jsou účinné. Nyní jsme schopni poskytnout pohodlnější a funkčnější modely, které jsou určeny ženám větších oděvních velikostí.“

 

Ze zpětné vazby zákazníků značce došlo, že není dostatečně inkluzivní. Proto se rozhodla na trh uvést řadu prádla ve velikostech X až 4X. Podle Zerrennerové je nová doprovodná kampaň oslavou lidského těla ve všech možných různých podobách. Protože ženám, které mají velikost oblečení větší než XL, bývá často diktováno, jak se mají ve svém těle cítit, a značky spodního prádla či plavek na ně často tolik nemyslí. Důležité je, že značka Thinx nechce jít tou cestou, že by tvořila kolekce pro nadměrné velikosti oddělené od mainstreamového zboží. Naopak, chtějí své nejoblíbenější zboží nabídnout i ženám s větší oděvní velikostí.

Pro kampaň byly vybrány modelky kypřejších tvarů, než je zvykem i u řady plus size kampaní. „Výběr modelek se mi opravdu líbí, protože mám pocit, že jsme také velmi zvyklí vídat stereotypní verzi (žen s) plus size postavami ve tvaru přesýpacích hodin. Lidé s plus size velikostí mají spoustu různých tvarů. Společnost Thinx odvedla opravdu dobrou práci se zvýrazněním různých typů postav, ale také s nebinárními a trans modelkami. Myslím, že je to jeden z nejrozmanitějších castingů, které jsem za poslední dobu viděla, a to je podle mě prostě důležité. Přála bych si, abych takové snímky viděla, když jsem byla malá," uvedla pro Retail Dive fotografka kampaně Lydia Hudgens, která je sama plus size modelkou.  

A co my v Česku?

V Česku má podobně progresivní přístup třeba značka Snuggs, která vyrábí menstruační kalhotky. Můžete si u nich koupit prádlo až ve velikost 3XL. Jejich krédem také je, že každé lidské tělo si zaslouží vlídnost a respekt a stejně i naše planeta.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: