IKEA přebarvila svou kultovní tašku FRAKTA na duhovou. Podporuje tím LGBT komunitu

18. 5. 2020 | Petr Michl
Všichni ji známe v modré. Pro IKEA typická taška, co nemůže chybět u žádného stěhování, ale nyní v limitované edici zdobí barvy duhy. Podporu LGBT komunity ukazuje i v novém spotu, v němž akcentuje vytvoření domova pro kohokoliv. I pro ty, kteří se ne vždy cítí vítáni.


Zdroj: IKEA

Na včerejší 17. květen připadl Mezinárodní den proti homofobii, transfobii a bifobii. Předznamenává červen jako takzvaný Měsíc hrdosti (Pride month). IKEA na to reaguje vyvedením své legendární tašky FRAKTA v duhových barvách.

FRAKTA se přejmenovává na STORSTOMMA, v některých zemích jako například ve Velké Británii se IKEA zavázala zisk z prodeje této limitované edice darovat neziskovým organizacím zabývajícím se LGBT tematikou. Jde o zopakování akce, kterou v IKEA proběhla už loni. Nyní ji spojuje i s videospotem, který akcentuje vytvoření domova pro kohokoliv, když říká:

„Buď druhému domovem. Pro ty, kteří se ne vždy cítí vítáni.“

U webového představení duhové tašky STORSTOMMA pak IKEA uvádí:

DOMOV jsou emoce.

DOMOV je přijetí.

DOMOV je objetí.

DOMOV je laskavé slovo.

DOMOV je láska. 

 

„Lidé LGBT+ by se měli vždy a všude cítit jako doma. Je na nás všech, abychom přijali homosexuály, bisexuály, transgenderové osoby a lidi všech sexuálních orientací a genderových identit (LGBT+) a nevylučovali je ze společnosti. My všichni můžeme přispět k tomu, aby se cítili bezpečně a vítaní. Můžeme být místem, kde se budou cítit jako doma. Buďme bezpečným útočištěm pro druhé,“ dodává k tomu tamtéž IKEA.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: