IKEA zve technologické talenty na veganské kuličky z 3D tiskárny

8. 2. 2022 | Aneta Birnerová
Nová náborová kampaň řetězce obchodních domů IKEA se soustředí na zprostředkování firemních hodnot pomocí jídla. Kandidáti na pozice technologických géniů během přijímacího pohovoru ochutnají ikonické kuličky vyrobené udržitelně místní 3D tiskárnou.

Láska k udržitelné inovaci prochází žaludkem. Proto se IKEA stojící před náročným úkolem zaplnit přibližně 150 pracovních pozic rozhodla připravit na pohovor skutečně jedinečný pokrm. 

Mlsné jazýčky kandidátů ucházejících se o místa technologických mágů v Nizozemí, Švédsku, Německu a Švýcarsku tak jako první ochutnají budoucnost v podobě veganské varianty ikonických masových kuliček, které pro ně upeče místní šéfkuchař v 3D tiskárně. 

IKEA prostřednictvím kulinářského umění chce s kandidáty sdílet svou vizi světa, kde na udržitelné chování dosáhnou i lidé s nižšími příjmy. 

„Hledáme realisticky uvažující datové vědce, architekty budoucnosti, kybernetické strážce, inovativní inženýry a lidi schopné používat zdravý selský rozum," vysvětluje Karen Rivoire, employer brand leader ve společnosti IKEA, „cílíme na lidi, jež by společně s námi chtěli vytvořit lepší domácí život i pro ty, kteří mají hlouběji do kapsy.“

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: