Ikonická lahev Coca-Coly v nové OOH kampani je a není

25. 2. 2020 | Petr Michl
Vidíte tam lahev? Vsadíme se, že ano.

Coca-Cola patří mezi značky, které jsou díky desítkám let intenzivního marketingu otisknuté někde vzadu v hlavě většiny lidí na světě. A přesně z toho důvodu potřebují velmi málo k tomu, aby je lidé rozpoznali.

Přesně na tom staví aktuální OOH kampaň od Publicis Italy. Na reklamách jsou a nejsou skleněné lahve Coca-Coly. Tedy je na nich jen (jako na lahvi) zahnuté logo značky. A ono to stačí.Jak říká dodatečný claim:

Feel it

 

„Jen málo tvarů na světě je tak rozpoznatelných jako lahev Coca-Coly. Je tak ikonická, že mozek potřebuje jen malou nápovědu, aby mu to došlo,“ píše agentura a dodává: „Coca-Cola znovu přidává další kapitolu k tradici reklam, co si hrají s její ikoničností. V nové kampani Publicis Italy jsou potřeba jen logo a slogan, aby se stalo neviditelné viditelným.“

 

Vlnka Coca-Coly již ukázala nejbližsí koš na tříděný odpad

Publicis Italy využila ikoničnosti brandových prvků Coca-Coly již loni. Díky ní mobilizovala své konzumenty k třídění odpadu outdoorovou kampaní, která byla součástí širší iniciativy bojující za udržitelnost životního prostředí. Z průzkumů chování spotřebitelů totiž vyplývá, že pokud jsou koše na tříděný odpad dobře viditelné a vždy po ruce, zvedne se podíl třídění o neuvěřitelných 141 %. Právě toho Coca-Cola využila a rozhodla se své konzumenty v jejich aktivitě malinko popostrčit. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: